چهار شیوه غیرحضوری پرداخت قسط در بانک مسکن

بانک مسکن با طراحی چهار روش غیر حضوری پرداخت اقساط، ساده‌ترین مسیرهای ممکن را پیش‌روی تسهیلات‌گیرندگان قرار داده تا تسهیلات گیرنده ها دغدغه‌ای برای پرداخت به موقع قسط ماهانه خود نداشته باشند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، سبک زندگی پرمشغله شهرنشینی به ویژه در شهرهای بزرگ سبب شده استقبال از روش‌های غیر حضوری پرداخت اقساط در شبکه بانکی طی سال‌های اخیر افزایش یابد. از آنجا که روش‌های غیرحضوری پرداخت قسط، محدودیت زمانی انجام کار بانکی را از میان برداشته، بهترین شیوه برای تسهیلات‌گیرندگان محسوب می‌شود.

اولین روش پرداخت غیرحضوری اقساط استفاده از درگاه اینترنتی بانک مسکن است. این امکان مستقل از شیوه پرداخت اقساط از طریق اینترنت بانک است. در واقع درگاه پرداخت اقساط بانک مسکن نیازی به فعال بودن اینترنت‌بانک ندارد و صرفا با در اختیار داشتن رمز دوم و شماره کارت قسط می‌توان از این امکان برای پرداخت به موقع قسط ماهانه ظرف کمتر از یک دقیقه اقدام کرد. در عین حال چنین درگاهی با رابط کاربری ساده‌تر از طریق اینترنت بانک مسکن نیز در اختیار تسهیلات‌گیرندگان قرار دارد. البته برای این منظور لازم است با یک نوبت مراجعه به شعبه نسبت به دریافت نام کاربری و رمز عبور اینترنت‌بانک اقدام شود؛ اما همان‌طور که اشاره شد بدون این امکان نیز می‌توان از طریق درگاه پرداخت اقساط در سایت بانک مسکن اقساط را به سادگی پرداخت کرد.

تلفنبانک نیز دومین روش غیرحضوری پرداخت اقساط است که نیازی به اتصال به اینترنت و حتی اتصال به شبکه تلفن همراه ندارد و به سادگی از طریق یک خط تلفن ثابت قابل استفاده است. تسهیلات گیرندگان بانک مسکن می توانند پس از ثبت‌نام و فعال‌سازی حساب خود در شعبه از طریق تماس با تلفن بانک مسکن به شماره «64096-021» و انتخاب گزینه پرداخت قسط، اقساط خود را صرفا از طریق حساب یا کارت مسکن خود پرداخت کنند.

سومین روش پرداخت اقساط بانک مسکن به شکل غیرحضوری، استفاده از خدمات همراه‌بانک است. همراه بانک نرم‌افزاری است که روی تلفن همراه مشتریان بانک مسکن قابل نصب است و با یکبار ثبت‌نام برای استفاده از این خدمات، امکانات همراه بانک همواره در دسترس مشتریان قرار خواهد داشت و پرداخت اقساط نیز یکی از این امکانات است.

روش چهارم بازپرداخت غیرحضوری اقساط نیز که شاید کاربران محدودتری در مقایسه با روش‌های دیگر داشته باشد، استفاده از کدهای «USSD» است. این روش در حال حاضر برای مشترکان دو اپراتور همراه اول و ایرانسل قابل استفاده است. دارندگان سیم‌کارت یکی از این دو اپراتور با ارسال کد «#714*» از طریق گوشی تلفن همراه خود پس از ثبت‌نام در یکی از شعب بانک مسکن می‌توانند با انتخاب سرویس پرداخت قسط، اقساط خود را پرداخت کنند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000