تقدیر مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ه)

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ه) استان کرمان از مدیریت شعب بانک مسکن در پرداخت تسهیلات خود اشتغالی تقدیر کرد .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در نشستی که باحضور مسوولین مدیریت و مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در محل مدیریت برگزار شد ،از مشارکت ومساعدت مسوولان وکارکنان بانک مسکن استان در پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد تقدیر شد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت کرمان در این نشست یحیی صادقی مدیر کل کمیته امدادامام خمینی(ه) استان با تقدیر از عمکلرد بانک مسکن در پرداخت تسهیلات به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد گفت در پایان سال 97 بانک مسکن استان بهترین عملکرد را در پرداخت تسهیلات خود اشتغالی داشته است .

وی به تحقق کامل اهداف تعیین شده در پرداخت تسهیلات خود اشتغالی بانک مسکن در سال گذشته اشاره کرد و گفت مبلغ اعتبار مصوب در این بخش به طور کامل به متقاضیان معرفی شده از طرف کمیته امداد پرداخت شد .

حسین حاجی پور مدیر شعب استان نیز در این نشست با اشاره به مسوولیت اجتماعی بانک مسکن، پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد را از جمله مسوولیتهای اجتماعی بانک مسکن عنوان کرد .

وی گفت مدیریت کرمان در سال گذشته مبلغ 16میلیارد ریال در قالب تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد پرداخت کرده است .

مدیر شعب استان در ادامه با تشریح شرایط بند"ل" تبصره 16قانون بودجه سال 98 در خصوص بخشودگی سود وجرائم تسهیلات روستایی اظهارداشت مدد جویانی که از این تسهیلات استفاده کرده اند؛ فرصت خوبی برای تعیین تکلیف بدهی تسهیلاتی آنان خواهد بود .

در ادامه این نشست بر حمایت مسوولان وکارکنان بانک مسکن استان از مددجویان کمیته امداد تاکید شد .



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000