به دنبال عملیاتی نمودن اهداف عالیه بانک، محقق شد

ارتقاء درجه ۵ شعبه از شعب تحت پوشش مدیریت کرمان

در نتیجه تلاش مضاعف برای عملیاتی کردن تمامی شاخص های موثر در ارزیابی شعب، ۵ شعبه مدیریت کرمان ارتقاء درجه گرفتند .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، حسین حاجی پور مدیر شعب استان در جمع روسای شعب از ارتقاء 5 شعبه از شعب مدیریت خبر داد.

مدیر شعب استان اظهار داشت: طبق آمار اعلام شده از سوی اداره کل سازمان وروش ها و نتایج درجه بندی شعب بانک، در سال جاری خوشبختانه 5شعبه از شعب استان ارتقاء درجه داشته اند . که دو شعبه در شهر کرمان، یک شعبه در شهرستان سیرجان، یک شعبه در شهرستان منوجان و یک شعبه در شهرستان زرند می باشد .

حاجی پور جذب منابع، مصارف، خدمات، وصول مطالبات، میزان مطالبات سررسید گذشته ، معوق و مشکوک الوصول و نیز شاخص هایی همچون کنترل ریسک اعتباری را از جمله شاخص های مهم در ارتقاء درجه شعب عنوان کرد و گفت: برای بهبود عملکرد باید شعب با بررسی نقاط ضعف وقوت با رفع نقاط ضعف وتقویت نقاط قوت در راستای تحقق اهداف برنامه ریزی کنند.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی جامعه وهمچنین رقابت موجود بین بانکها و موسسات مالی، افزایش سهم مدیریت را از بازار مورد تاکید قرار داد .

مدیر شعب استان ضمن تبریک این موفقیت به روسا و کارکنان شعب مرکزی و شهید چمران کرمان، آیت الله سعیدی سیرجان ،شهید چمران زرند و منوجان از همکاری وهمیاری همه کارکنان این شعب در ارتقاء درجه آنان تقدیر کرد وتلاش سایر شعب را در این زمینه خواستار شد .



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000