مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن:

فعالیت شرکت لیزینگ بانک مسکن با رویکرد جدید در وصول مطالبات

مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن گفت: شرکت لیزینگ بانک مسکن می تواند با رویکرد جدید در وصول مطالبات بانک کمک کند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مصطفی ازگلی مدیر عامل گروه مالی بانک مسکن، با بیان اینکه در حوزه رونق مسکن از بین شرکت های تابعه بانک، چهار شرکت به صورت مستقیم فعالیت می‎کنند، گفت: البته قاعدتا سایر شرکت‌های تابعه نیز به طور غیرمستقیم در خدمت همین بخش هستند.
وی ادامه داد: شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، شرکت تامین سرمایه بانک مسکن، شرکت کارآفرینی بانک مسکن و شرکت لیزینگ مسکن چهار شرکت تابعه بانک هستند که مستقیما سیاست گذاری های بخش مسکن توسط بانک را اجرا می کنند.
مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن با بیان اینکه شرکت کارآفرینی بانک مسکن به عنوان یک شرکت نوپا از حدود یک سال و نیم پیش فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: این شرکت در سال جدید دو اقدام مهم را در دستور کار دارد.
ازگلی ادامه داد: یک اقدام شرکت کارآفرینی بانک مسکن کمک در ایجاد بازارگاه الکترونیکی مسکن به عنوان یک سیاست جدید در وزارت راه و شهرسازی است. همچنین اقدام دوم برگزاری رویدادی توسط این شرکت تحت عنوان جشنواره ایده‌ها برنامه ریزی شده که در نیمه دوم امسال برگزار خواهد شد.
وی افزود: هدف اصلی برگزاری جشنواره ایده ها توسط شرکت کارآفرینی بانک مسکن جمع آوری ایده های نو برای توسعه در تولید مسکن و همچنین کاهش قیمت تمام شده ساخت و ساز است.
مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن اظهار داشت: شرکت دیگری که به صورت مستقیم در حوزه مسکن فعالیت می کند شرکت لیزینگ بانک است که این شرکت به رغم فعالیت حدود 10 ساله اما با رویکرد جدید در حوزه مسکن نقش پر رنگ تری را ایجاد خواهد کرد.
وی با بیان اینکه شرکت لیزینگ بانک مسکن می تواند در یک مدل جدید به وصول مطالبات بانک کمک کند، گفت: این شرکت می تواند با مدل های جدیدی ماموریت اموال تملیکی بانک که از بدهکاران بابت مطالبات تملیک می شود را به این شرکت منتقل کند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000