دیدار با خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)

ضیاءالدین شاکر معاون اجرایی مدیریت هرمزگان با همراهی چند تن از مسوولان استانی از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد در ماه مبارک رمضان دیدار کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این دیدار که به بهانه ماه مبارک رمضان و در راستای اجرای طرح اکرام با هدف کمک به نیازمندان و ایتام و بررسی مشکلات این اقشار صورت گرفت فرصتی دیگر برای پیشرو بودن بانک مسکن در ایفای نقش مسوولیت اجتماعی درجامعه فراهم شد .

برنامه دیدار مسوولان استانی با خانواده های ایتام در ماه مبارک رمضان، دستاوردهای بسیار چشمگیر و برکات زیادی برای خانواده های مددجویان به همراه داشته که با اجرایی شدن این طرح مشکلات خانواده های نیازمند از جمله : خرید وسایل منزل، تهیه جهیزیه، هزینه های درمان و دیگر هزینه ها به خانواده های نیازمند پرداخت می شود.

ضیا ء الدین شاکر با اشاره به اینکه شایسته است با کمک به نیازمندان و دلجویی از ایتام دراین ماه به مهمانی خدا برویم گفت: مدیریت شعب بانک مسکن استان هرمزگان در ایفای نقش مسوولیت اجتماعی خود ودر حمایت از اقشار ضعیف و محروم همیشه بعنوان بانکی نمونه و پیشرو عمل نموده است .

شاکر اهم فعالیت های انجام شده از محل صندوق خیریه علی بن ابیطالب (ع) این مدیریت را برگزاری 5 جشن گلریزان و کمک به آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد، تهیه بسته مواد غذایی جهت ایتام وخانواده های تحت پوشش کمیته امداد، بازدید از شیرخوارگاه الزهرا بندرعباس و خرید سه دستگاه کولر، حمایت از دانش آموزان بی بضاعت، کمک ومساعدت بلاعوض به افراد نیازمند و بیماران خاص، پرداخت ماهیانه به مرکز کانون هموفیلی، کودکان سرطانی و کمک نقدی وغیرنقدی به استانهای سیل زده و غیره برشمرد.

معاون اجرایی مدیریت اظهار امیدواری کرد که این کمکها و مساعدتهای خیرخواهانه کارکنان مدیریت هرمزگان مورد رضایت خداوند متعال قرار گیرد و آمادگی این مدیریت را جهت هرگونه حمایت از اقشار ستمدیده و ایتام و نیازمندان اعلام نمود.

لازم به ذکراست که برنامه پیشنهادی دیدار با خانواده ای ایتام و نیازمندان در شب های ماه مبارک رمضان به تفکیک دستگاه های اجرایی تدوین وشامل 52 دستگاه بوده که تا پایان ماه رمضان اجرا می شود.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000