روابط عمومی مدیریت کردستان عضو هیأت رییسه شورای روابط عمومی های استان شد

آیین بزرگداشت روز روابط عمومی و ارتباطات با حضور استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی استان در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، بهمن مرادنیا استاندار کردستان در این مراسم با تبریک روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات گفت: در یکسال گذشته مسائل به نحوی پیش رفته است که نشان می دهد ارتباط چندانی میان روابط عمومی ها و مدیران وجود نداشته است.
وی ضعف عملکرد روابط عمومی ها را به عدم باور مدیران و دل مشغولی روابط عمومی ها به مسائلی خارج از شرح وظایفشان نسبت داد و افزود: هر دو رویه در پیش گرفته شده ناصحیح بوده و باید این نگاه هر چه زودتر اصلاح شود.

مرادنیا با بیان اینکه روابط عمومی دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی باید هنرمندانه به انعکاس دوسویه رویداها بپردازند و نقش خود را همچون یک پل ارتباطی ایفا کنند، اظهار داشت: کار روابط عمومی ادارات نباید در مسائل جزیی نظیر نصب بنر و پلاکارد خلاصه شود بلکه باید هنرمندانه به مسائل توسعه ای ورود و نقش ایفا کنند.

لازم بذکر است در ادامه این نشست ابلاغ هیأت رییسه جدید شورای روابط عمومی های استان توسط استاندار کردستان اعطا شد که لقمان فلاحی روابط عمومی مدیریت شعب استان کردستان با دریافت ابلاغ کتبی از استاندار کردستان به مدت دو سال عضو هیأت رییسه شورای روابط عمومی های استان شد.

گفتنی است در آیین بزرگداشت روز روابط عمومی و ارتباطات از پوستر جشنواره روابط عمومی های استان که در هفته دولت و با انتخاب روابط عمومی های برتر دستگاههای اجرایی برگزار می شود، رونمایی شد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000