مدیر شعب منطقه غرب تهران در نشست با یکی از فعالان بخش مسکن، تاکید کرد:

گسترش تعامل با تسهیل گران مسکن، افزایش رونق مسکن را به دنبال دارد

نشست مدیریت منطقه غرب تهران با یکی از فعالان بخش مسکن برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، با هدف تعمیق روابط با فعالان بخش مسکن و ساختمان و افزایش رونق بخش مسکن، نشستی با حضور مدیر و معاونین منطقه غرب تهران، مسوولین دوایر اعتبارات و ارتباطات و بازاریابی، رییس شعبه شهیدخدامی و یکی از فعالان بخش مسکن برگزار شد.

براساس این گزارش، در نشست یادشده، فریبرز نعیمی-مدیر شعب منطقه غرب تهران- رسالت بانک مسکن را خانه دار کردن مردم دانست و اظهار داشت گسترش مشارکت بانک مسکن با انبوه سازان و فعالان بخش مسکن می تواند در تحقق این رسالت و افزایش قدرت خرید مردم بسیار راه گشا باشد.

نعیمی با اشاره به ماموریت مهم بانک مسکن در سال 98 مبنی بر رونق بخش مسکن، عنوان کرد در مدیریت غرب تهران نیز امیدواریم با برنامه ریزی های صورت پذیرفته و برگزاری جلسات و رایزنی های متعدد با تسهیل گران بخش مسکن، گامهای موثری در جهت پویایی و رونق بخش مسکن در شرایط اقتصادی کنونی برداریم.

مدیر شعب منطقه غرب تهران در جریان نشست مذکور، ضمن مذاکره با مهندس علمی زاده-فعال بخش مسکن-، درخواست های مطروحه از سوی وی را مورد بحث و بررسی قرار داد و آمادگی مدیریت را در حیطه ضوابط و مقررات و ابزارهای موجود اعلام نمود.

شایان ذکر است پس از برگزاری جلسات متعدد با نامبرده که از مشتریان شعبه شهیدخدامی و سازنده فعال پروژه های مسکونی و تجاری در استان تهران می باشد، مقرر شد درخصوص اعطای تسهیلات مشارکت مدنی به پروژه مسکونی 2600 واحدی در حال اجرا، مساعدت های لازم اعمال شود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000