" مصاحبه تلویزیونی مدیرگلستان با موضوع اعطای تسهیلات به سیل زدگان "

محمد غفوریان در مصاحبه تلویزیونی با شبکه استانی سیمای مرکز گلستان،ازمیزان ونحوه اعطای تسهیلات به سیل زدگان گلستانی دراین بخش سخن گفت.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استاتی پایگاه خبری بانک مسکن-هیینا، محمد غفوریان مدیر شعب استان، طی گفتگو با خبرنگار صدا و سیمای مرکز گلستان، گفت: با توجه به رسالت و وظیفه ذاتی بانک مسکن، در روزهای آغازین وقوع سیل ویرانگر در استان، نسبت به تشکیل کارگروهی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بانک اقدام نمودیم که هدف از آن تسهیل و تسریع در امور کمک رسانی و پرداخت تسهیلات به سیل زدگان بود که در این خصوص دستورات ویژه ای صادر شده است .
وی اضافه کرد؛ برای آنکه بتوانیم حداکثر مساعدت و تسهیل سازی را در زمینه پرداخت تسهیلات داشته باشیم، نشست های متعددی با مدیران بنیاد مسکن و سایر سازمان ها و نهادهای مرتبط برگزار شد. محمد غفوریان اظهار داشت: بانک مسکن به عنوان اولین بانکی است که برای تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات، اقدام به تشکیل دو ستاد معین در استان و روستاهای مناطق سیل زده نموده است.
مدیر شعب گلستان تصریح کرد؛ تاکنون تعداد 600 فقره تسهیلات از طرف بنیاد مسکن استان به بانک مسکن معرفی شده اند که از این میزان تعداد 200 فقره تسهیلات به مبلغ 40 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است و تعداد 180 فقره پرونده تسهیلاتی نیز آماده پرداخت می باشد.
غفوریان خطاب به شهروندان و هم استانی های گلستانی گفت: متقاضیانی که معرفی نامه خود را از بنیاد مسکن دریافت داشته اند اما تاکنون برای دریافت تسهیلات به بانک مسکن مراجعه ننموده اند، بانک آمادگی کامل دارد تا در کمترین زمان ممکن، امور مربوط به پرداخت تسهیلات آنان را در واحدهای پیش بینی شده، کارسازی و تسهیلات مربوطه را پرداخت نماید.
در ادامه این مصاحبه خبری، مدیرشعب استان در پاسخ به سوال خبرنگار صدا و سیما با موضوع ارزیابی پروژه ها گفت؛ در حال حاضر در بانک مسکن که بعنوان یک بانک تخصصی می باشد، ارزیابی از پروژه ها بر اساس رویه های موجود و شیوه های کارکردی باید انجام شود و به منظور تسریع در کار ، چهار گروه ارزیابی را در سطح استان پیش بینی نمودیم که با احتساب این موضوع ، هیچ مشکلی در بحث ارزیابی نخواهیم داشت.
وی در ادامه سخنان خود و از جانب کارکنان بانک مسکن خطاب به هم استانی های گلستانی عنوان کرد؛ با توجه به ایجاد یک هماهنگی جهادی در بین همکاران ما در بانک مسکن ، امیداست کل سهمیه مرحله اول استان را در چهار بخش شامل بازسازی مسکن شهری ، بازسازی مسکن روستایی ، تسهیلات تعمیرات واحد مسکونی و تسهیلات لوازم معیشت تا پایان خرداد ماه سالجاری به سرانجام برسانیم.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000