برگزاری آیین غبارروبی گلزار شهدای شهرکرد

همزمان با سالروزفتح خرمشهر، مسوولان و کارکنان مدیریت استان چهارمحال و بختیاری در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهداء در محل آرامستان و گلزار شهدای شهرکرد حضور یافتند.
پایگاه خبری بانک مسکن

آیین گلباران، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا با هدف تجدید میثاق با شهدای ارزشمند هشت سال دفاع مقدس در گلزار شهدای شهرکرد به صورت همزمان با تمامی دستگاه ها، سازمانها و ادارات دولتی در روز پنج شنبه مورخ دوم خردادماه از ساعت 7 صبح آغاز شد.

این مراسم معنوی و باشکوه پس از ذکر آیات روح بخش قرآن مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، با سخنرانی حجة الاسلام و المسلمین حاج آقا نکونام، امام جمعه شهرکرد ادامه یافت. حاج آقا نکونام ضمن تجلیل از مقام شامخ شهداء ، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که با جانفشانی مانع از دست درازی بیگانگان به خاک سرزمینمان شدند، بر پاسداشت و حفظ حرمت خون پاک این عزیزان تاکید نمود.

در ادامه به علت تقارن این روز با ایام شهادت حضرت علی (ع)، با مداحی در وصف مولای متقیان به مراسم عطر و بوی معنویت بیشتری بخشیده شد.

در پایان این مراسم معنوی کارکنان مدیریت شعب استان با حضور بر سر مزار شهداء با غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهداء ادای احترام و بار دیگر با آرمانهای والای شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000