دکتر نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد:

کارنامه قابل قبول استان مرکزی در مسکن مهر

هماهنگی و هم افزایی اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک مسکن استان مرکزی در پیگیری و مختومه نمودن پرونده مسکن مهر استان قابل تقدیر است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، به دنبال سفر دو روزه دکتر نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و هیات همراه به استان مرکزی و در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان مرکزی که با حضور معاونین و اعضای هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی، مدیر کل دفتر فنی استانداری، مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی، مدیر شعب بانک مسکن استان مرکزی و سایر مسوولین حوزه راه و شهرسازی استان در اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد؛ علی نبیان گفت: ۵۰۰ هزار واحد مسکن مهر به صورت نیمه کاره در سطح کشور وجود دارد که پیگیری تکمیل این طرح ها توسط استانداران و جانشینی معاونت عمرانی استانداری ها در حال انجام است.

وی افزود: تکمیل طرح‌های مسکن مهر اکنون به صورت ویژه در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر توسط سازمان ملی زمین و شهرسازی و زیر ۲۵ هزار نفر توسط بنیاد مسکن و شهرهای جدید در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اظهار داشت: بهره برداری از طرح‌های مسکن مهر به صورت ماهانه در حال انجام بوده و اتمام طرح مسکن مهر به جز پروژه‌هایی که مشکل حقوقی دارند تا پایان سال جاری از برنامه‌های اولویت‌دار وزارت راه و شهرسازی است.

نبیان با اشاره به ساخت ۴۰۰ هزار مسکن در سطح کشور به منظور کنترل قیمت‌ها و در قالب طرح جامع اقدام ملی، این طرح را از برنامه‌های اولویت دار وزارت راه و شهرسازی برشمرد و اعلام کرد: اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در مناطق مختلف شهرها در راستای کنترل قیمت مسکن در کشور انجام می‌شود.

نبیان اظهار داشت: استان مرکزی به پاس همت و تلاش دستگاه های حوزه مسکن و شهرسازی عملکرد قابل قبولی در تعیین تکلیف مسکن مهر برجای گذارده و و هم افزائی اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک مسکن استان در پیگیری و مختومه نمودن پرونده مسکن مهر استان قابل تقدیر است.

در این نشست، هر یک از مدیران دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی به ارائه گزارش مسائل مختلف حوزه زمین و مسکن پرداخته و راهکارهائی جهت رفع این مسائل مطرح داشتند.

شایان ذکر است: معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر به شهرستان اراک از طرح مسکن آرمان، کوی کوثر، اراضی دانشگاه اراک در منطقه سردشت و کوی گردو این شهرستان بازدید کرد. وی همچنین در بازدید از شهر دلیجان از اراضی آذر آباد، پروژه ۷۷ هکتاری دلیجان و اراضی هاشم‌آباد این شهر نیز بازدید نمود. نبیان و هیات همراه در بخش دیگری از این سفر استانی با بازدید از بیت امام خمینی (ره) در شهر خمین با آرمان های ایشان تجدید بیعت نمودند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000