نقش بانک مسکن در بازآفرینی مناطق بافت فرسوده

بانک مسکن توانسته با پشتیبانی از اجرای طرحهای دولت در بازآفرینی، بازسازی و مقاوم سازی بخش مسکن و ساختمان روستایی و شهری برای اقشار کم درآمد با همکاری بنیاد مسکن و راه و شهرسازی نقش موثری ایفا نماید.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا،سلمان داشاد مدیر شعب استان در نشست مشترکی که با حضور مدیر و معاونین اداره کل راه و شهرسازی زنجان برگزار شد با بیان این مطلب، بانک مسکن را تنها بانک دولتی، تخصصی و عامل در بخش مسکن نام برد که توانسته با تجربه دیرینه خود خدمت رسان اقشار مختلف کشور باشد.

مدیر شعب استان با عنایت به منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری شعار سال با عنوان "رونق تولید" و این که هر دو سازمان در بخش مسکن و ساختمان فعالیت هم سویی دارند گفت : با رونق گرفتن بخش مسکن و ساختمان که به صورت مستقیم و غیر مسقیم با چندین شغل در ارتباط است، اهمیت به سزایی در اقتصاد کشور و رونق تولید داشته که در این رابطه این مدیریت از همکاری با همه سازمانها و ارگانهای دولتی به منظور توسعه خدمت رسانی به مشتریان و تمامی اقشار جامعه استقبال می کند.

وی با تشریح شرایط تسهیلات بافت فرسوده و سایر تسهیلات و خدمات متنوع بانک افزود : برای کارکنان بانک مسکن مایه افتخار و مباهات است که در خدمت رسانی به هموطنان در بخش مسکن و یا سایر خدمات بانکی کمک به سزایی داشته باشند. به همین منظور در ارایه خدمات بانکی به همشهریان عزیز زنجانی اعلام آمادگی نمود.

بیات منش مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان ضمن تجلیل و ابراز خرسندی از این نشست تخصصی بیان نمود: هر دو سازمان دارای اهداف و ماموریت های مشابه دارند که در این مبحث راه و شهرسازی بخش کوچکی از این مجموعه محسوب می شوند.

وی در رابطه با طرح اقدام ملی تا سال 1400 با موضوع رفع مشکلات مسکن اقشار ضعیف و متوسط جامعه در استان زنجان اظهار داشت : متولی طرح مذکور در شهرهای زیر 100 هزار نفر بر عهده بنیاد مسکن و بیش از 100 هزار نفر بر عهده راه و شهرسازی می باشد که در این خصوص ما پروژه 5.5 هکتاری با قطعات 4 واحدی که عرصه هر قطعه آن 180 متر و در منطقه خارج از بافت فرسوده تعیین شده و در مجموع 550 واحد مسکونی احداث خواهد شد آغاز کرده ایم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان افزود : برای 2600 واحد مسکونی در بخش بافت فرسوده و بازآفرینی شهری اعتبار در نظر گرفته شده که انتظار داریم با حمایت و برنامه ریزی های بانک در جهت زیباسازی و بازآفرینی شهری استان نقش آفرین باشیم.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000