در مدیریت شعب استان همدان رخ داد:

برگزاری نشست مدیر شعب استان همدان با هیأت مدیره اتحادیه مشاورین املاک

پیرو تأکید مدیران ارشد بانک بر تمرکز فعالیتهای بانک بر ماموریت اصلی خود، جلسه ای با حضور هیأت مدیره اتحادیه مشاورین املاک و مدیر شعب استان برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، رسول مالمیر مدیر شعب استان با اعلام این خبر گفت : زمینه این نشست به منظور تقویت تعامل و همکاری بین بانک و مرتبطین بخش مسکن و دریافت نقطه نظرات و راهکارهای اتحادیه مشاورین املاک برای پیشگیری از رکود بخش مسکن فراهم شد.

مدیر شعب استان ضمن قدردانی از همراهی مشاورین املاک در تحقق اهداف استان در حوزه صندوق پس انداز مسکن یکم بیان داشت: در حال حاضر قریب به 9000 نفر در استان برای استفاده از تسهیلات خانه اولی افتتاح حساب نموده اند، بنابراین ضرورت دارد مشاورین املاک با ارایه مشاوره صحیح، سپرده گذاران را به برخورداری از این امتیاز ترغیب نمایند .وی همچنین پرداخت تسهیلات 120 میلیون تومانی از محل اوراق را نیز برای افرادی که نسبت به سپرده گذاری اقدام ننموده اند را فرصت مناسبی عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد اعضاء اتحادیه با نیاز سنجی از مراجعین و به فراخور وضعیت مالی مشتریان، یکی از دو روش مذکور را پیشنهاد دهند.

مالمیر در ادامه با اشاره به رونمایی از بسته رونق مسکن ،ابراز امیدواری کرد همه دستگاههای متولی در بخش مسکن با رویکرد فرا سازمانی، بستری را فراهم آورند تا بانک مسکن به عنوان تنها نهاد تامین مالی این بخش، بتواند نقش خود را بیش از پیش در خانه دار شدن اقشار با در آمد متوسط ایفا نماید.

هیات مدیره اتحادیه نیز ضمن قدردانی از مالمیر بواسطه فراهم آوردن امکان تشکیل این جلسه گفت: بانک مسکن از گذشته تا به امروز همواره تلاش نموده است با ارایه خدمات متنوع، در کنار مشتریان و شهروندان باشد که این امر شایسته سپاسگزاریست .ایشان همچنین با اشاره به تجربیات موفق شرکت سرمایه گذاری مسکن در همدان، ورود مجدد آن شرکت به عرصه ساخت و ساز و عرضه واحدهای با قیمت تمام شده مناسبتر نسبت به واحدهای موجود در بازار را خواستار شدند.

اعضاء هیات مدیره در ادامه به کاهش قدرت خرید مشتریان اشاره کردند و گفتند در حال حاضر بسیاری از معاملات در بازار مربوط به واسطه گری می باشد که ضرورت دارد بانک مسکن همچون گذشته پرداخت تسهیلات را بصورت هدفمند به مصرف کنندگان اختصاص دهد تا از بروز رکود سنوات گذشته جلوگیری شود.

شایان ذکر است که در این جلسه کشاورزنژاد معاون اجرایی، رستمی نیا رییس دایره اعتباری، نوری اظهر و محمدزاده کارشناسان بازاریابی و روابط عمومی مدیریت نیز حضور داشتند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000