تقدیر رییس کمیته امداد منطقه ۲ اراک از بانک مسکن

ناصر علیمردان رییس کمیته امداد امام خمینی منطقه ۲ اراک از کارکنان بانک مسکن استان به پاس اقدامات خیرخواهانه در اهدای سبدهای کالا و بن های خرید خواروبار به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تقدیر کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، ناصرعلیمردان، رییس کمیته امداد امام خمینی منطقه 2 شهر اراک در واپسین روزهای ماه مبارک رمضان در دفتر معاون اجرایی مدیریت شعب استان حضور یافت و مراتب تقدیر مدیرکل و مسوولین ارشد کمیته امداد امام خمینی استان را از کارکنان بانک مسکن اعلام نمود. علیمردان در نشست خود در جمع مسوولین کمیته فرهنگی بانک مسکن استان گفت: خدا را شکر می گویم که در کشور ما افرادی با روحیات معنوی و با حس نوع دوستی همواره وجود دارند که در شرایط سخت به یاری همنوعان نیازمند خود می شتابند و بدون هیچ انتظاری به دست گیری از نیازمندان همت می گمارند. وی افزود: بانک مسکن استان مرکزی طی سالهای گذشته و امسال، یار دیرینه کمیته امداد امام خمینی به حساب آمده و در حمایت مالی و تسهیلاتی از مدد جویان نهایت مساعدت را داشته است. از سوی دیگر کارکنان این بانک نیز با پیگیری طرح اهدای سبد کالا به نیازمندان، سالهاست که با کمیته امداد امام خمینی استان همکاری دارند و این مهم باعث شده، دیدگاه نهادهایی چون کمیته امداد امام خمینی به بانک مسکن، دیدگاهی کاملا مثبت باشد و این بانک را همواره بانکی مردمی و ارزشی قلمداد نماید و این جای بسی تقدیر و تجلیل دارد.

فرج اله سوسن آبادی معاون اجرایی مدیریت شعب استان مرکزی در این نشست، با تشکر از حضور و حسن نظر مسوولین کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی به مجموعه بانک مسکن؛ بانک مسکن را بانکی تخصصی توسعه ای با رویکردی اجتماعی خواند که علاوه بر کار بانکداری و انتفاعی خود، مصداق کامل حامی برای رفع نیاز مسکن خانوارهای کم درآمد، آسیب پذیر و خانه اولی در کشور قلمداد می شود. سوسن آبادی در ادامه، به برخی اقدامات حمایتی و از جمله تسهیلات حمایتی اعطایی بانک در سال گذشته و امسال به مدد جویان کمیته امداد، گلریزان جمعی از کارکنان ارزشی بانک مسکن در جمع آوری و تسویه کامل بدهی تسهیلات شماری از مدد جویان به بانک، اهدای کمک های نقدی و غیرنقدی کارکنان مدیریت و شعب استان مرکزی به سیل زدگان استان های لرستان و مازندران و نیز اقدام اخیر و خودجوش کارکنان بانک مسکن استان در تهیه و اهدای تعداد100 سبد کالا شامل 62 بن خرید خواروبار به ارزش هر بن1.650.000 ریال و 38 سبد کالا به ارزش تقریبی هر سبد 1.000.000 ریال به مدد جویان کمیته امداد و دیگر نیازمندان اشاره نمود و خواستار ادامه این اقدامات ارزشمند در بانک مسکن و دیگر ادارات و دستگا ه های اجرایی استان به شکلی مطلوبتر شد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000