تفاهم نامه همکاری مشترک بین بانک مسکن و اداره کل آموزش و پرورش کرمان به امضا رسید

در نشستی با حضور مدیر شعب استان کرمان و مدیر کل آموزش و پرورش تفاهم نامه همکاری به امضا رسید .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، حسین حاجی پور مدیر شعب استان کرمان یکی از مهمترین اهداف امضاء این تفاهم نامه را گسترش همکاری وارایه خدمات مطلوب تر به جامعه فرهنگی استان عنوان کرد.

مدیرشعب استان افزود: امیدواریم با اجرای این تفاهم نامه و با گسترش همکاری های فی مابین بتوانیم خدمات مورد نیاز فرهنگیان را پوشش دهیم.

احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز با ابراز خرسندی از امضاء تفاهم نامه همکاری اظهار امیدواری کرد با امضا این تفاهم نامه تعامل و ارتباط فی مابین گسترش یابد.

پرداخت انواع تسهیلات مشارکت مدنی از جمله تسهیلات بافت فرسوده به شرکت تعاونی و اعضای معرفی شده توسط اداره کل آموزش و پرورش ، صدور انواع کارت هدیه به درخواست اداره کل با طرح های متنوع و امکان چاپ متن و لگوی مورد نظر، صدور انواع ضمانت نامه های بانکی جهت پیمانکاران و کارفرمایان معرفی شده از سوی اداره کل براساس ضوابط و مقرات جاری بانک، ترغیب و تشویق پیمانکاران طرف قرارداد آموزش وپرورش استان و معرفی به شعب منتخب بانک جهت صدور ضمانت نامه، مراجعه به مدارس و برگزاری کارگاه آموزشی به منظور ارتقاء سطح آگاهی جوانان و نوجوانان از انواع حساب های بانک بویژه حساب صندوق پس انداز مسکن جوانان از جمله مفاد این تفاهم نامه همکاری بود .



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000