حضور مدیر شعب بانک مسکن مازندران در مرکز سامد

دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و حسب تاکیدات استاندار بر استمرار تعامل مردم و دولت، از مدیران استانی جهت حضور در مرکز سامد دعوت کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مصطفی تقوی مدیر شعب استان مازندران در روز دوشنبه 12 خرداد ماه سال جاری با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری(سامد) در مرکز استان به سوالات و درخواست های شهروندان و مشتریان پاسخ گفت و پیگیر رفع مشکلات آنان شد.

قابل ذکر است در این برنامه طی زمانبندی 2ساعته بالغ بر30 تماس تلفنی برقرار شد و مواردی از قبیل درخواست تسهیلات مسکن،اقساط معوق، شرایط دریافت تسهیلات و.. مطرح شد که توسط مدیر شعب استان و مسوولین مربوطه پاسخ داده شد و برخی از موارد جهت بررسی های لازم از مبادی قانونی تا حصول نتیجه پیگیری می شود.

مدیر شعب مازندران در حاشیه این حضور اظهار نمود: حضور مدیران کل و مسوولان دستگاه های اجرایی در مرکز سامد و ارتباط تلفنی با شهروندان ایده بسیار خوبی بوده چرا که با پیگیری الکترونیکی درخواست ها بسیاری از مشکلات خاص نامه های فیزیکی برطرف می شود و از طرفی کاهش مراجعات حضوری و کاهش زمان رسیدگی به شکایات از جمله فواید استفاده از سامانه سامد بوده که در ارایه خدمات دستگاه های اجرایی به شهروندان و رضایتمندی مردم و مشتریان موثر می باشد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000