بازدید وزیر راه و شهر سازی از پروژه ی آیمان تبریز

در پایان هفته گذشته، استان آذربایجان شرقی  میزبان وزیر راه و شهرسازی و رئیس کل بانک مرکزی بود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با همراهی محمدرضا پورمحمدی استاندار استان، امیر رنجبریان مدیر شعب بانک مسکن استان، شهردار کلانشهر تبریز، مدیران راه و شهرسازی استان و شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب کشور، از بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری ایران، در محله ی حکم آباد تبریز بازدید به عمل آوردند.
این پروژه در زمینی به مساحت بیش از 5 هکتار، مراحل اولیه اجرایی خود را پشت سر می گذارد و به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های کشور، مورد توجه مسوولین کشوری و استانی می باشد.
در این بازدید هریک از مسوولین مربوطه در حوزه کاری خویش، گزارشی را ارایه کردند و امیر رنجبریان مدیر شعب استان نیز طی سخنانی گزارش مبسوطی از عملکرد مثبت بانک مسکن، در رابطه با پروژه های بازآفرینی شهری و سایر خدمات بانک مسکن ارایه داد و با بیان آمارهای مربوطه، بانک مسکن را به عنوان بزرگترین بانک تسهیلات ده کشور و استان معرفی و افزود: بانک مسکن هم چنان که در گذشته توانسته است با انجام کارهای بزرگی مثل مسکن مهر ، پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان و ... کارنامه درخشانی از خود برجای بگذارد در آینده نیز به عنوان بازوی توانمند دولت، در خدمت عموم مردم، علی الخصوص اقشار کم درآمد جامعه خواهد بود و در راستای خانه دار کردن مردم به عنوان نیاز اصلی خانوارها، گام های اساسی و مثمر ثمری را برخواهد داشت.
وی اظهار امیدواری نمود بانک مسکن در استان با توان بیشتر در پروژه های مختلف بازآفرینی شهری نیز نقش خود را به نحو احسن ایفا نماید.
همچنین عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی به همراه معاون ارزی بانک مرکزی، با سفر به این استان و شرکت در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان، راهکارهای حمایتی بانک ها، از واحدهای تولیدی، صنعتی، بازرگانی و اقشار آسیب پذیر جامعه را مورد بررسی قراردادند.
در این جلسه که با حضور استاندار، مدیران اقتصادی و مدیران بانک های استان، در محل استانداری آذربایجان شرقی تشکیل شد رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر لزوم هماهنگی بین بانک ها خواستار حمایت همه جانبه بانک های استان از واحدهای تولیدی در تمامی بخش ها شد.
در این جلسه امیر رنجبریان مدیر شعب بانک مسکن استان آذربایجان شرقی نیز طی سخنانی، گزارشی از عملکرد مثبت بانک مسکن را ارائه و آمادگی بانک مسکن در راستای پیشرفت و تحقق اهداف استانی را اعلام کرد.

6008006/16/2019 11:38:17 PMhttps://www.hibna.ir/media/Image/2019/06/201906109013035566_Thum.jpg
6008006/16/2019 11:38:17 PMhttps://www.hibna.ir/media/Image/2019/06/201906108964217181_Thum.jpg



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000