نتایج ششمین قرعه کشی جشنواره عیدانه ناواکو

با آغاز جشنواره عیدانه ناواکو، امتیاز تراکنش‌های انجام شده با دستگاه‌های پوز بانک مسکن تا پایان اردیبهشت‌ماه شمارش و از پذیرندگان برتر هر دو هفته یکبار تقدیر می‌شود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، شرکت فناوری اطلاعات ناواکو در طول ایام سال با هدف تقدیر از پذیرندگان فعال پایانه های فروشگاهی بانک مسکن چند جشنواره و چند مرحله قرعه کشی برگزار می کند و طی آن از پذیرندگانی که تعداد تراکنش آنها در مدت برگزاری جشنواره از حد مشخصی فراتر می رود و امتیاز کسب می کنند، با اهدای جوایز نفیسی به قید قرعه تقدیر می کند.

این شرکت با هدف افزایش تراکنش‌های پایانه‌های فروش بانک مسکن و ترغیب مشتریان به استفاده حداکثری از این دستگاه‌ها، طرح انگیزشی پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی تحت عنوان «جشنواره عیدانه ناواکو» را اجرا کرده است.

در این جشنواره که از ابتدای بهمن‌ماه سال گذشته آغاز شده و تا پایان اردیبهشت سال 98 ادامه خواهد داشت، نسبت به امتیاز شماری از پذیرندگان بانک مسکن که از دستگاه‌های پوز این بانک برای پرداخت مشتریان در قبال دریافت کالا یا خدمت استفاده می‌کنند، اقدام می‌شود.
نحوه امتیاز دهی به پذیرندگان دستگاه‌های پوز بانک مسکن در نقاط فروش سراسر کشور به این صورت است که به ازای هر 8 تراکنش خرید در هر روز یک امتیاز به پذیرنده پوز بانک مسکن تعلق می‌گیرد. همچنین به ازای هر 2 میلیون ریال تراکنش خرید، یک امتیاز محاسبه می‌شود. در این جشنواره هر دو هفته یکبار به 5 پذیرنده برتر که به قید قرعه از میان پذیرندگان دارای حداقل 100 امتیاز انتخاب می‌شوند، یک سکه تمام بهار آزادی اهدا می‌شود. افزون بر این، در بازه‌های زمانی دو هفته یکبار به قید قرعه به 5 پذیرنده از میان پذیرندگان دارای حداقل یک امتیاز نیز یک نیم‌سکه بهار آزادی اهدا می‌شود.

بر این اساس قرعه کشی دو هفته دوم اردیبهشت ماه سال 98 مربوط به طرح انگیزشی پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی تحت عنوان "جشنواره عیدانه ناواکو" در روز سه شنبه 21/03/98 انجام شد.

پذیرندگان برنده جوایز تمام سکه قرعه کشی جشنواره طرح عیدانه ناواکو در دو هفته دوم اردیبهشت ماه آقای میلاد سر گل زائی از استان گلستان، آقای علی مظاهری طهرانی از استان قزوین، آقای باقر ملک بقالی از استان آذربایجان شرقی، آقای آیت اله هادی لو از استان زنجان، آقای ولی عبداله زاده از استان آذربایجان غربی می باشند.

همچنین پذیرندگان برنده جوایز نیم سکه قرعه کشی جشنواره طرح عیدانه ناواکو در دو هفته دوم اردیبهشت ماه آقای علی محمد نوری از استان لرستان، آقای یزدان مار گیریان از استان مازندران، آقای احمد شجاعی از استان زنجان، آقای محمد رضا سیفی نژاد از استان خوزستان و خانم سمیه فیروزی خاتون آباد از استان قم می باشند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000