"طرح نذر کتاب ، نذر دانایی ها در کردستان اجراء می شود"

جلال الدین سلیمی مدیر شعب کردستان از برگزاری طرح نذر کتاب نذر دانائی ها در راستای ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی در مدیریت شعب استان کردستان خبرداد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مدیر شعب استان هدف از اجرای این طرح را استفاده بهینه از کتابهای بلا استفاده همکاران در کتابخانه های شخصی خود و تمرکز در کتابخانه مدیریت بیان کرد و اظهار داشت: با توجه به هزینه های بسیار زیاد در تهیه کتاب برای کتابخانه مدیریت، به پیشنهاد روابط عمومی مدیریت و در راستای استفاده بهینه از کتاب های بلا استفاده کارکنان ، طرح نذر کتاب ، نذر دانایی ها از 27 خداد تا 31 تیرماه 1398 در مدیریت کردستان اجرا می شود.

سلیمی همچنین گفت: این طرح یک طرح جهاد فرهنگی با نذر کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی است که از یک سو منجر به ارتقا و افزایش سرانه مطالعه در بین کارکنان شعبه می‌شود و از سوی دیگر موجب توسعه کتابخانه مدیریت و استفاده عموم کارکنان از کتابهای بلا استفاده کتابخانه های شخصی می شود.

لازم ذکر از در پایان اجرای این طرح و با برگزاری مراسم اختتامیه از کارکنانی که کتابهای خود را به کتابخانه مدیریت اهداء کنند ، با اهدای لوح و هدایایی تجلیل و قدردانی بعمل خواهد آمد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000