برای دومین سال پیاپی

تقدیر از مدیریت شعب کردستان برای دومین سال پیاپی

تیم نظارت و بازرسی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان برای دومین سال پیاپی در نشستی با شورای امر به معروف و نهی از منکر مدیریت شعب استان کردستان از اقدامات بانک مسکن در ادای فریضه امر به معروف و نهی از منکر تقدیر کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان کردستان و رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر مدیریت با ابراز خرسندی از حضور تیم بازرسی ستاد در مدیریت ابراز داشت: پیاده کردن امر به معروف و نهی از منکر و عمل به این فریضه الهی باعث رفع مشکلات در اجتماع خواهد شد. سلیمی وظایف شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک را تشریح کرد و گفت: امروز خدمت صادقانه،آشنا ساختن کارکنان با معروفات، تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از اسراف، جلوگیری از اتلاف انرژی، صرفه جویی در مصارف عمومی از مهمترین معروفات محوسب می شود.

سلیمی یکی از مهمترین اقدامات شورای امر به معروف و نهی از منکر مدیریت را ایجاد صندوق خیریه کارکنان برشمرد و ابراز داشت: طی سه سال از فعالیت صندوق خیریه، به همت کارکنان خیر مدیریت و شعب استان توانسته ایم نیازهای بیش از 1000 خانوار را تامین و با تهیه 2000 بسته لوازم التحریر از دانش آموزان بی بضاعت استان نیز حمایت کنیم.

در این جلسه سامان میرزایی مسوول تیم بازرسی ستاد امر به معروف و نهی از منکر از اقدامات و فعالیتهای بسیار ارزشمند مدیریت کردستان در ادای فریضه امر به معروف و نهی از منکر تقدیر کردو گفت: با توجه به برسی های بعمل آمده و مستندات موجود، بانک مسکن در ادای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بسیار عالی عمل کرده است.

لازم بذکر است در ادامه تیم بازرسی به همراه دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر مدیریت از دوایر و بخش های مدیریت خصوصا نمازخانه بازدید کردند و مدیر شعب استان نیز با اهدای سجاده از حضور تیم بازرسی در مدیریت تقدیر کرد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000