حضور بانک مسکن در نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته استان مازندران

نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت ساختمان با حضور برخی مقامات کشوری و استانی و شرکت های مطرح داخلی و خارجی در مرکز استان مازندران برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، بانک مسکن نیز با برپایی غرفه ای در این نمایشگاه میزبان مدعوین محترم بود. لازم به ذکر است، مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن و مصطفی تقوی مدیر شعب استان مازندران از این غرفه بازدید کردند.

مصطفی تقوی مدیر شعب استان مازندران در حاشیه بازدید از غرفه بانک در این نمایشگاه که در محل مرکز تجارت بین المللی کاسپین نیاوران برگزار شد، اظهار داشت : مدیریت شعب مازندران به منظور تشریح و معرفی خدمات بانک مسکن در نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت ساختمان وصنایع وابسته مازندران و با هدف شناخت هر چه بیشتر فعالان حوزه صنعت ساختمان و آشنا ساختن مردم و مشتریان با خدمات بانک در این نمایشگاه حضور یافته است .

تقوی ادامه داد: فلسفه برگزاری نمایشگاه بین­ المللی صنعت ساختمان آن است که تولید کنندگان و فعالان صنعت ساختمان و صنایع وابسته به ارایه آخرین دستاوردهای حوزه فعالیت خود بپردازند و بانک مسکن هم بنا به ماهیت تخصصی خود با حضور در چنین نمایشگاه­ هایی می­ تواند به پیش­برد اهداف خود کمک کند و از فرصت حضور در این نمایشگاه برای ارتباط با فعالان بخش ساختمان و مشتریان به بهترین شکل استفاده نماید.

مدیر شعب استان در بخشی از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال 98 به عنوان رونق تولید توسط مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد : برای اجرایی شدن این مهم باید همه ما همگام باشیم و سهم فعالان صنعت ساختمان و صنایع وابسته به عنوان بخش بزرگی از بدنه اقتصادی کشور که با صنایع بطور مستقیم و غیر مستقیم مرتبط بوده، باید پررنگ باشد .

همچنین مهدی احمدی، رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن که در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه حضور داشت در بخشی از سخنان خود خاطر نشان کرد: چنین نمایشگاه هایی باعث می شود خواسته ها و دیدگاه های فعالان صنعت ساختمان و بازار مسکن به شکل سریع و بی واسطه به مسوولان منتقل شود و مسوولین و کارشناسان بانک مسکن نیز با حضور در این نمایشگاه در مذاکره با شرکت های ساختمانی و سایر فعالان این حوزه به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

احمدی با اشاره به اینکه فضاهای نمایشگاهی صرفا محلی برای جذب مشتری نیست بلکه مکان خوبی برای معرفی خدمات بانک است ، ادامه داد: شناساندن و ایجاد تصویر ذهنی و ایجاد مقدمات اولیه به منظور ارتباطات بلند مدت، از اهداف بانک است.

لازم به ذکر است بانک مسکن در این نمایشگاه با هدف رفاه حال بازدید کنندگان نسبت به نصب و راه اندازی وب کیوسک در محل نمایشگاه اقدام نمود و مسوولین وکارشناسان بانک در طول دوره برگزاری نمایشگاه با استقرار در محل غرفه این بانک به سؤالات و ابهامات بازدیدکنندگان پاسخ دادند .


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000