افتتاح مکان جدید شعبه تفت

با حضور معاون مدیریت شعب استان یزد و جمعی از مشتریان قدیمی و مسوولین شهرستان، مکان جدید شعبه تفت افتتاح شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، معاون مدیریت شعب استان یزد، ضمن خیر مقدم به مشتریان قدیمی و وفادار و تشکر از همراهی چند ساله با شعبه تفت، اظهار داشت: رسالت اصلی بانک مسکن خانه دار نمودن اقشار مختلف جامعه می باشد و بیش از 80 سال سابقه پرداخت تسهیلات مسکن نشان دهنده موفقیت این بانک در عمل به رسالت خویش میباشد.

رضا ده‌بزرگی گفت: تاسیس و یا ادامه فعالیت شعب بانک مسکن در شهرستان ها صرفا جنبه سودآوری نداشته و ارایه خدمات و پرداخت تسهیلات و دسترسی اقشار مختلف استان به خدمات این بانک از اولویت بالاتری برخوردار است. وی در ادامه اظهار داشت: بانک مسکن بعنوان بانک مردمی ، تخصصی و توسعه ای در حوزه مسکن با رویکرد توجه ویژه به اقشار کم درآمد و متوسط همواره در خدمت سیاستهای دولت بوده و تلاش این بانک تسهیل در امر خدمت‌رسانی بهتر و مؤثرتر و ایجاد ظرفیت‌های جدید در جهت خانه دار شدن مردم و مشتریان عزیز می باشد و در این راستا محل استقرار و محیط داخلی شعبه، نحوه خدمت رسانی و تعامل و رفتار شایسته کارکنان با مشتریان از اهمیت ویژه ای برای این بانک برخوردار است.

وی اظهار داشت : همواره ارایه خدمات سریع و بی‌عیب و نقص به مشتریان از دغدغه های بانک مسکن بوده و امروز نیز با هدف خدمت رسانی بهتر و شایسته به مردم شریف تفت، شعبه جدید کار خود را در مکانی مطلوب و مناسب آغاز می نماید. وی افزود: پرداخت 1.5 برابری تسهیلات شهری و روستایی نسبت به منابع جذب شده در شعبه تفت نشان می دهد برخلاف تصور، در بانک مسکن منابع جذب شده در مراکز استان ها و شهرهای بزرگتر صرف پرداخت تسهیلات در شهرستان های کوچکتر می شود.

ده‌بزرگی در ادامه افزود: استمرار فعالیت شعب در شهرستان‌ها نیاز به حمایت و همراهی ویژه مشتریان و شهروندان آن شهر دارد، زیرا که ادغام شعب شهرستان در شعب مرکز استان موجب بروز مشکلات در دسترسی به خدمات بانکی برای ساکنان آن شهرستان خواهد شد.

وی با اشاره به تسهیلات ارزان قیمت بانک مسکن و تناسب بیشتر قیمت مسکن و سقف تسهیلات قابل پرداخت در شهرستان های کوچک را فرصت مناسب جهت بهره مندی ساکنین این شهرها از تسهیلات مسکن دانست. معاون مدیریت استان در ادامه توضیحاتی در خصوص انواع تسهیلات قابل پرداخت توسط این بانک در حوزه مسکن، خدمات و بازرگانی و سایر تسهیلات و خدمات مورد نیاز مشتریان ارایه نمود.

مشتریان حاضر در مراسم نیز نقطه نظرات و خواسته های خود را مطرح نموده و از برخورد مناسب کارکنان شعبه تقدیر نمودند. در پایان با تقدیم هدایا از مشتریان قدیمی شعبه تفت به جهت همکاری و همراهی چند ساله با این شعبه تقدیر به عمل آمد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000