دیدار مدیر شعب کردستان با رییس اتاق بازرگانی سنندج

در دومین روز از نمایشگاه رونق تولید استان کردستان، جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان با حضور در غرفه اتاق بازرگانی، صنعت و کشاورزی سنندج با سید کمال حسینی رییس اتاق بازرگانی، دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این دیدار جلال الدین سلیمی با تقدیر از اقدامات اتاق بازرگانی و سازمان صنعت و معدن و تجارت از برگزاری نمایشگاه رونق تولید گفت: برگزاری چنین نمایشگاهی در این سطح و حضور صنایع داخلی و خارجی توانمند در امر تولید، بدون شک زمینه ساز رونق تولید و توسعه اقتصادی هم جانبه در استان می باشد.

سلیمی به نقش اتاق های بازرگانی در توسعه اقتصادی کشور اشاره کرد و ابراز داشت: در شرایط کنونی اقتصاد کشور، حضور بخش خصوصی در عرصه‌های مختلف اقتصادی اهمیت بسیار زیادی دارد و اتاقهای بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی نیز می تواند زمینه ساز حضور موفق بخش خصوصی و تسهیل گری در فعالیتهای اقتصادی آنان و نیزسرعت بخشی به رشد شاخصهای توسعه اقتصادی و رونق کسب و کارهای داخلی باشد.

سلیمی از آمادگی بانک برای برقراری تعاملات مالی با اتاق بازرگانی، خبر داد و گفت: برای جذب سرمایه گذار در پروژه های اقتصادی استان می بایست با ایجاد انگیزه و مشوق های مالی به کارا نمودن بخش دولتی و مشارکت فعال بخش خصوصی در فرآیند سرمایه گذاری در استان کمک کرد که در این راستا بانک آماده هر گونه همکاری با اتاق و تشکلها و فعالان صنعت ساختمان زیر مجموعه اتاق می باشد.

در ادامه این نشست سید کمال حسینی از حضور مدیر شعب استان در غرفه اتاق بازرگانی، صنعت و کشاورزی سنندج تقدیر کرد و گفت: بانک مسکن نقش بسیار مهمی در توسعه صنعت ساختمان استان را دارد و اتاق نیز آماده هر گونه همکاری و تعاملات مالی و برگزاری نشستهای تخصصی برای تشکلها و فعالان صنعت ساختمان با حضور کارشناسان مجرب بانک است.

لازم بذکر است در ادامه این دیدار مدیرشعب استان به همراه رییس اتاق بازرگانی با تشکلها و فعالان صنعت ساختمان زیر مجموعه اتاق دیدار و گفتگو کردند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000