واگذاری اراضی مسکن مهر شهر جدید هشتگرد با تخفیف ویژه

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۸/۰۴/۰۵
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد اعلام کرد که اراضی مسکن مهر شهرجدید هشتگرد با تخفیف ویژه به متقاضیان واگذار می‌شود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از ایرنا، داود صفدری، اظهار داشت: با توجه به اینکه مالکیت زمین و عرصه مسکن مهر با دولت است، ساکنان مسکن مهر می‌توانند با مراجعه به شرکت عمران شهر جدید هشتگرد برای خرید این اراضی اقدام کنند.

وی ادامه داد: واگذاری اراضی به مردم موجب ارزش افزوده ملک خواهد شد ضمن آنکه تخفیف ۳۰ درصدی قیمت ملک و پرداخت قسطی پنج ساله منظور شده است.

صفدری افزود: تا پیش از این عرصه (زمین) مسکن مهر متعلق به دولت و اعیان (واحد مسکونی) مربوط به افراد بود که از این به بعد با واگذاری عرصه به مردم مالکیت آنها تام خواهد شد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد اظهار داشت: برای رفاه و آرامش مردم در شهرجدید هشتگرد پروژه‌های مختلفی مانند تکمیل خط ریلی شهرجدید هشتگرد - کرج، طراحی فضای رودخانه، تأمین زیرساخت‌های رفاهی و عمومی، تکمیل پروژه‌های فرهنگی، آموزشی و درمانی پیش بینی شده است.

صفدری گفت: تأمین زیرساخت‌های لازم و خدمات رفاهی مناسب از مهمترین دلایل ایجاد ارزش افزوده در شهر جدید هشتگرد است.

وی افزود: در همین راستا شرکت عمران شهر جدید هشتگرد به منظور سهیم شدن بیشتر شهروندان در ارزش افزوده شهر همگام با قانون، واگذاری زمین مسکن مهر را با شرایط و تخفیف ویژه دردستور کار قرار داده است.

صفدری با بیان اینکه واگذاری زمین مختص افرادی است که مسکن خود را تحویل گرفته‌اند، گفت: تاکنون ۱۵ هزار واحد مسکونی در این شهر تحویل متقاضیان شده که برنامه انتقال مالکیت زمین‌های ۹۹ ساله و مسکن مهر برای چهار هزار متقاضی اجرا شده و در صورت استقبال، فروش زمین را به سایر واحدها نیز تعمیم خواهیم داد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد افزود: با تثبیت مالکیت عرصه و اعیان ملک متقاضیان مسکن مهر ، علاوه بر سهولت نقل و انتقال، زمینه‌ی افزایش ارزش افزوده ملک هم فراهم خواهد آمد.

وی ظهار داشت: درآمد حاصل از فروش عرصه این ملک‌ها طبق برآورد انجام شده رقمی حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خواهد بود که این درآمد صرف توسعه فضاهای عمومی سطح پروژه مسکن مهر خواهد شد.

در اجرای طرح مسکن مهر ساخت ۵۱ هزار واحد مسکونی در شهر جدید در دستور کار قرار گرفته که بیشتر این واحدها تکمیل شده‌اند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000