مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شمال غرب اعلام کرد:

«آیمان» را یک پروژه توسعه گر تعریف کردیم

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شمال غرب با اشاره به جزییات پروژه مسکونی آیمان در تبریز، گفت: آیمان را یک پروژه توسعه گر تعریف کردیم که بخشی از آن به نوسازی بافت فرسوده تبریز اختصاص دارد.
پایگاه خبری بانک مسکن

فرهاد یاسمی در گفت و گو با پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، با تشریح ویژگی های پروژه بزرگ مسکونی آیمان تبریز که قرار است به زودی عملیات اجرایی آن آغاز شود، گفت: این پروژه 1600 واحدی به دلیل اینکه در جوار شهرک صنعتی واقع شده قابل اهمیت است؛ البته از نظر مسافت این پروژه، حدود 3 کیلومتر با شهر صنعتی فاصله دارد و از این بابت مشکلاتی برای متقاضیان ایجاد نمی کند. ضمن اینکه فضای بین این پروژه آیمان و شهرک صنعتی با فضای سبز پر خواهد شد و جلوه بصری زیبایی به ارمغان خواهد گذاشت.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شمال غرب تاکید کرد: فضای سبز در نظر گرفته شده بین پروژه و شهرک صنعتی به عنوان یک فیلتر سبز از جاذبه های این پروژه است.
یاسمی گفت: این پروژه از نظر منطقه جغرافیایی و جانمایی به گونه ای است که دسترسی مناسبی به متروی شهری و فرودگاه دارد که این موضوع اهمیت پروژه را بیشتر می کند.
وی درباره نحوه واگذاری واحدهای پروژه مسکونی آیمان افزود: با توجه به اینکه هنوز کلنگ زنی پروژه آغاز نشده است و به زودی این اتفاق رخ خواهد داد، در خصوص شرایط و نحوه واگذاری هنوز به نتیجه نهایی نرسیدیم اما پس از جمع بندی اطلاع رسانی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب همچنین درباره متراژ واحدهای این پروژه اظهار داشت: در طراحی پروژه، کم ترین متراژ پروژه 70 متر مربع و بزرگترین واحد نیز 140 متر در نظر گرفته شده است.
یاسمی، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در شهر تبریز، موضوع بافت فرسوده و نوسازی تا چه حد مهم و دغدغه بازار مسکن هست؟ گفت: بافت فرسوده در شهر تبریزی یکی از دغدغه بسیار مهم مسوولان استان است، ضمن اینکه تبریز یک شهر مهاجرپذیر و صنعتی است و مناطق ناکارآمدی این شهر از نظر فرسودگی رتبه نخست را در کل کشور دارد.
این مقام مسوول در شرکت سرمایه گذاری مسکن گفت: پروژه مسکونی آیمان را به عنوان یک پروژه توسعه گر تعریف کردیم که بخشی از آن به نوسازی بافت فرسوده اختصاص دارد.
وی تاکید کرد: نوسازی بافت های فرسوده در تبریز را از غرب این شهر شروع کردیم و بهسازی واحدهای این مناطق به تدریج و به صورت مرحله ای در دستور کار قرار دارند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000