مهرآبادی اعلام کرد:

تحویل یک میلیون و ۸۲۵ هزار واحد مسکن مهر تاکنون

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۸/۰۴/۰۹
کمتر از ۴۰۰ هزار واحد مسکن مهر هنوز در کشور تحویل نشده که از این تعداد ۲۰۰ هزار واحد آماده و ساخته شده است که با اتمام خدمات زیربنایی شامل انشعابات آب و برق آماده واگذاری به متقاضیان می باشد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان خراسان رضوی ضمن بازدید از واحد های مسکن مهر تربت حیدریه، در جلسه ای با مسوولان اداره راه و شهرسازی شهرستان تربت حیدریه به منظور بررسی مشکلات مسکن مهر این شهرستان بیان داشت: هم اکنون از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر کشور یک میلیون و ۸۲۵ هزار واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر بر تکمیل تاسیسات زیربنایی این واحدها تاکید کرد و گفت: دو هزار و ۵۰۰ مدرسه برای مجموعه های مسکن مهر کشور مورد نیاز است که هم اکنون ساخت ۵۰۰ باب از این تعداد شروع شده است که تا پایان سال ۳۹۰ باب به اتمام خواهد رسید.

مهرآبادی همچنین اظهار داشت: از حدود ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر ی که در کشور هنوز ناتمام است ۵۷ هزار واحد فاقد متقاضی است و الباقی که بخش عمده این ۲۰۰ هزار واحد است در مراجع قضایی دارای پرونده هستند که مسائل آنها در حال رسیدگی است.

رقم واحد های فاقد متقاضی مسکن مهر به ۵۷ هزار رسید

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر اعلام کرد: در مجموع ۱۱۷ هزار مسکن مهر در سراسر کشور فاقد متقاضی بودند که با توجه به افزایش قیمت مسکن در حال حاضر این تعداد به حدود ۵۷ هزار واحد در کل کشور رسیده و این مسکن‌ها مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان تربت حیدریه نیز در تشریح مشکلات مسکن مهر این شهرستان گفت: اکنون کمتر از ۴۰ درصد معابر مجموعه مسکن مهر تربت حیدریه آسفالت شده است که انجام آسفالت معابر به عنوان یکی از اولویت های تکمیل این طرح می باشد.

مهدی یوسفی افزود: علاوه بر تامین و ساخت امکانات روبنایی مسکن مهر این شهرستان نظیر مدرسه، مسجد، فضای سبز و مرکز خرید، ساخت کانال پیرامون مسکن مهر به طول هزار و ۸۰۰ متر از دیگر اقدامات لازم برای رفع مشکلات این پروژه است.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000