۸۵۰۰ واحد مسکن مهر خوزستان فاقد متقاضی است

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۸/۰۴/۱۱
۲۰هزار واحد مسکن مهر بلاتکلیف در استان وجود دارد که از این تعداد ۸۵۰۰ واحد مسکن مهر خوزستان فاقد متقاضی است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رضا رضایی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در جلسه شورای مسکن استان، اظهار کرد: باید برای واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی اقداماتی انجام گیرد و شرایطی فراهم شود که این واحدها تعیین تکلیف شوند.

وی افزود: مساله تعیین تکلیف واحدهای مسکن مهر مورد تاکید وزیر راه و شهرسازی و استاندار خوزستان است و در این زمینه تلاش خواهیم کرد تا موضوعات و مسایل مسکن مهر استان را دنبال کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: حدود ۲۰ هزار واحد مسکن مهر در خوزستان بلاتکلیف هستند که از این تعداد ۸۵۰۰ واحد فاقد متقاضی هستند.

رضایی عنوان کرد: یکی از استان‌هایی که تعداد قابل توجهی از واحدهای مسکن مهر آن راکد مانده، خوزستان است و در این زمینه باید تلاش کرد تا شرایط بهبود پیدا کند.

وی ادامه داد: به جدیت مسایل و مشکلات مربوط به واحدهای مسکن مهر استان خوزستان را دنبال خواهیم کرد تا مشکلات استان در این زمینه کاهش پیدا کند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خاطرنشان کرد: پیشنهاداتی وجود دارد تا بتوانیم مشکلات مربوط به واحدهای بلاتکلیف را حل کنیم و بخشی از این واحدها را تا پیش از پایان سال به بهره‌برداری برسانیم.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000