برگزاری نشست با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان

نشست مدیریت شعب بانک مسکن استان لرستان با سازمان صمت استان در محل مدیریت شعب برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مرتضی دهداری زاده مدیر شعب لرستان با عرض خیر مقدم و تشکر از حضور دکتر دالوند معاونت سازمان صنعت معدن و تجارت استان لرستان و هیات همراه به معرفی محصولات و خدمات و جایگاه بانک مسکن در سطح کشور و استان پرداخت.

وی به نقش بانک مسکن در ایجاد اشتغال و حمایت از تولید و رونق ملی اشاره کرد و علاوه بر کلیه خدمات بانکی نوین، پرداخت انواع تسهیلات خرید، ساخت و تعمیر مسکن، امتیاز صندوق پس‌انداز خاص بانک مسکن (با سپرده گذاری) می‌باشد و مهم‌ترین فعالیت این بانک در بخش مسکن است. سایر فعالیت‌های این بانک در راستای اهداف بانک مرکزی ایران همانند سایر بانک‌ها تعریف شده‌است. بانکداری توسعه‌ای به عنوان بانکی تخصصی در حوزه مسکن و ساخت و ساز و باهدف افزایش خدمات‌رسانی عمومی و افزایش رضایتمندی هموطنان عزیز و توسعه و رونق اقتصاد کشور، از سیاست‌ها و اهداف کلان بانک مسکن در سال‌های آتی به‌شمار خواهد رفت .

مدیر شعب لرستان مرتضی دهداری زاده گفت: بانک مسکن با شبکه گسترده خود در سطح کشور به عنوان بنگاه اقتصادی معتبر علاوه بر تولید مسکن و پرداخت تسهیلات در بخش مسکن (خرید مسکن، ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی) در سایر بخش‌ها نیز خدمات تسهیلات مضاربه در بخش خدمات و بازرگانی، اجاره به شرط تملیک جهت خرید و تهیه مطب پزشکان، دفتر کار وکلا، دفاتر خدمات مهندسی و خرید تجهیزات پزشکی، همچنین با انواع خدمات بانکی نظیر افتتاح حساب جاری، صدور انواع ضمانت نامه‌ها، حواله‌جات، امور ارزی، اعتبار اسنادی و خدمات الکترونیکی فعالیت می‌نماید. پرداخت تسهیلات خرید یاساخت مسکن تا سقف ۱۶۰ میلیون تومان درقالب سپرده صندوق پس انداز مسکن *یکم* با نرخ 8 درصد برای زوجین در شهر تهران و 6 درصد در بافت فرسوده، مزیت رقابتی مطلوبی را نسبت به سایر بانک‌ها برای بانک مسکن ایجاد نموده‌است. همچنین پرداخت تسهیلات تا سقف ۵۰ میلیون تومان بانرخ هفده و نیم درصد در سال ۹۵ و بدون نیاز به سپرده درشهرهای بالای ۲۰۰هزار نفر و مراکز استان‌ها مزیتی ایده ال برای تمامی هم میهنانی که آرزوی داشتن سرپناهی مستقل را دارند، به‌شمار می‌رود.

وی در پایان سخنان خود از سازمان صمت در خصوص ایجاد بستر های ارتباط بیشتر جهت جذب منابع با صنوف زیر مجموعه این سازمان و همچنین استفاده تعاونی مسکن کارکنان این سازمان از تسهیلات و خدمات بانک مسکن جهت احداث واحد های مسکونی درخواست همکاری نمودند.

در ادامه جناب آقای دکتر دالوند معاون سازمان صمت استان ضمن تشکر از دعوت بانک به بیان نظرات و خواسته های خور در خصوص همکاری با این مدیریت پرداختند و آقای مهندس حیاتی مدیر شرکت تعاونی کارکنان سازمان صمت در خصوص استفاده از تسهیلات بانک جهت احداث واحد های مسکونی اعضای تعاونی سوالاتی مطرح نمودند .

در ادامه داریوش عالی پور معاون مدیر شعب استان به تشریح خدمات و تسهیلات اعطایی بانک پرداختند و بطور کامل تر تسهیلات ساخت مسکن بانک‌ مسکن در بخش تعاونی هارا تشریح کرد , توضیحات جامعی در خصوص مراحل دریافت تسهیلات ساخت و نحوه قسط بندی واحدها ارایه نمودند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000