نادر قاسمی عضو هیأت مدیره بانک مسکن

بازدید از پروژه های مسکن مهر استان گیلان

عضو هیأت مدیره بانک به همراهی مدیر امور اعتباری و سرپرست اداره کل تسهیلات تبصره ای از پروژه های مسکن مهر استان گیلان بازدید و نسبت به حل مشکلات آن تصمیم گیری کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، هم زمان با حضور نادر قاسمی، عضو هیأت مدیره بانک مسکن جلساتی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و انبوه سازان جهت کمک به پروژه های مسکن مهر استان گیلان برگزار شد .نادر قاسمی با بیان اینکه یکی از برنامه های دولت در سال 98 اتمام پروژهای مسکن مهر می باشد، تاکید کرد: در صورت ارایه برنامه زمانبندی تعیین تکلیف پروژه های مسکن مهر توسط پیمانکاران و انبوه سازان، بانک مسکن آمادگی هرگونه کمکی را در چارچوب مقررات بانک مرکزی دارد.

وی همچنین درنشستی که با حضور مدیران و مسوولین شعب مدیریت گیلان برگزار شد ضمن تشکر از عملکرد خوب استان در جذب و تخصیص منابع،کاهش بهای تمام شده پول و فروش اقساطی واحد های مسکن مهر ، کسب رتبه ششم در ارزیابی عملکرد سال 97استان را مرهون برنامه ریزی درست و منسجم مدیریت دانست .

نادر قاسمی اظهار داشت: در سال جدید دولت در طرح اقدام ملی برنامه احداث 400هزار واحد را تا پایان سال 1399در دستور کاردارد لذا با توجه به اهمیت بخش مسکن و نقش آن در اقتصاد کل کشور، بانک مسکن می تواند در تحقق شعار رونق تولید که توسط مقام معظم رهبری در سال جدید نام گذاری شد نقش بسزایی را ایفا نماید و بانک مسکن را بعنوان بازوی توانمند دولت در تحقق اهداف بخش مسکن دانست.

در ادامه این نشست محمد حسن علمداری، مدیر امور اعتباری بانک مسکن با تشریح سیاست های اعتباری بانک در سال جاری، اولویت را بر پرداخت تسهیلات به واحدهای میان متراژ دانست و تاکید کرد :نظارت بر اجرای سیاست های اعتباری در بازرسی های ادواری مورد انتظار می باشد.

همچنین زهرا صداقت علی مدیر شعب استان گیلان در این نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیران ارشد در جمع همکاران ساعی با ارایه گزارش عملکرد استان در بخشهای مختلف، برنامه های مدیریت در تحقق اهداف بانک در سال جدید را تشریح و از تلاش و همراهی کارکنان استان تقدیر نمود.

در پایان این سفر دو روزه ، عضو هیأت مدیره بانک همراه با مدیر امور اعتباری از دوایر مدیریت و شعب شهرستان رشت بازدید کردند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000