بررسی مشکلات مسکن مهر در چهارمحال و بختیاری

بانک مسکن استان چهارمحال و بختیاری نشستی با فعالان بخش مسکن در راستای برطرف نمودن مشکلات مسکن مهر با حضور مدیران و کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی استان، بنیاد مسکن و اداره کل تعاون برگزار کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در ابتدای جلسه محسن ربانی یکتا، مدیر شعب استان ضمن عرض خیرمقدم به میهمانان حاضر در جلسه، از همکاری و تلاش های این مدیران در ساماندهی وضعیت مسکن مهر در استان تشکر نمود. ربانی یکتا خاطر نشان کرد: با توجه به سیاست های دولت و تاکید وزیر محترم راه و شهرسازی بر تعیین تکلیف هرچه سریعتر مسکن مهر ، خوشبختانه استان چهارمحال و بختیاری در این حوزه جزء استان های پیشرو و موفق بوده، وی ضمن اشاره به همکاری و تعامل خوب و سازنده دستگاه ها و ارگان های ذیربط در استان، گفت : علی رغم تلاش های انجام شده، نیاز به همدلی، وحدت رویه و مشارکت بیشتر برای تعیین تکلیف نهایی مسکن مهر در استان الزامی است.

در ادامه مدیر شعب استان با اشاره به اینکه مشکلات مربوط به مسکن مهر در فروش اقساطی واحد های باقی مانده بلاتکلیف، مربوط به قوانین و مقررات بانک نبوده، اظهار نمود: مشکلات خارجی از جمله عدم معرفی اعضاء، مشکلات حقوقی و ... از موانع اصلی در پروژه های مسکن مهر تعیین تکلیف نشده می باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه، حدود 44 پروژه از کل پروژه های مسکن مهر استان دارای مشکل می باشند که 22 پروژه آن هر کدام کمتر از 3 واحد تعیین تکلیف نشده دارند، خاطر نشان نمود: دستگاه های دولتی بخش مسکن و ساختمان با بهره گیری مؤثر از ظرفیت های حوزه تحت مسوولیت خود، در راستای پیگیری و تعیین تکلیف نهایی مسکن مهر در استان اهتمام لازم را به عمل آورند.

در ادامه مدیران و کارشناسان حاضر در جلسه از اداره کل راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره کل تعاون با تشریح وضعیت آماری مسکن مهر در شهرهای با جمعیت بالای 25000 نفر و شهرهای زیر 25000 نفر از اقدامات انجام شده و رویکردهای جدید دستگاه های خود برای پیشبرد اهداف مسکن مهر و تعیین تکلیف نهایی آن در استان سخن گفتند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000