مدیر شعب استان خراسان شمالی خبر داد:

پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال تسهیلات به سیل زدگان در خراسان شمالی

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۸/۰۴/۲۳
بیش از ۳۹ میلیارد ریال تسهیلات در بخش بازسازی اماکن روستایی و تامین لوازم و کالاهای معیشتی به سیل زدگان در استان خراسان شمالی پرداخت شده است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مجید اسدی فر، مدیر شعب استان خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت: شعب بانک مسکن در سه ماهه ابتدای سال جاری در بخش بازسازی اماکن روستایی سیل زده، از تعداد 159 نفر معرفی شده از نهادهای ذیربط به شعب این استان، رقمی بالغ بر30 میلیارد ریال تسهیلات به تعداد 75 نفر از متقاضیان پرداخت شده است، این در حالی است که تعداد 46 نفر در مرحله تکمیل مدارک و تشکیل پرونده بوده و سایر متقاضیان هنوز مدارک مورد نیاز جهت دریافت تسهیلات ارایه نکرده اند.

وی افزود: سقف تسهیلات پرداختی به هر یک از متقاضیان در بخش بازسازی اماکن روستایی 400 میلیون ریال و در بخش بازسازی اماکن شهری 500 میلیون ریال می باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: در بخش تامین لوازم و کالاهای معیشتی نیز، در سه ماهه ابتدای سال98، تعداد 61 نفر از متقاضیان مبلغی بالغ بر 9 میلیارد و 150 میلیون ریال تسهیلات دریافت کرده اند، تعداد 46 نفر در مرحله تکمیل مدارک و تشکیل پرونده بوده و مابقی متقاضیان در انتظار تکمیل مدارک هستند، این درحالی است که تعداد کل متقاضیان معرفی شده به شعب در این مدیریت 125 نفر می باشند.

گفتنی است سقف تسهیلات پرداختی به افراد معرفی شده در بخش تامین لوازم و کالاهای معیشتی، مبلغ 150میلیون ریال است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000