رییس اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران:

شهرداران، برنامه اقدام مشترک بازآفرینی شهری را مدیریت کنند

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۸/۰۴/۳۰
جواد فلاح از شهرداران به عنوان دبیران ستادهای بازآفرینی هر شهرستان خواست تا برنامه های اقدام مشترک همه دستگاه‌های عضو ستاد بازآفرینی را مدیریت کنند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، جواد فلاح رییس اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در این باره گفت: تاکنون از ۱۶ فرمانداری شهرستان های استان تهران جلسات توجیهی نحوه احصاء پروژه های اقدام مشترک را در شهرستان‌های شهریار، قدس، ورامین، ری، قرچک، شمیرانات، فیروزکوه و اسلامشهر انجام داده ایم و هفت شهرستان دیگر را در برنامه دو ماهه آینده پیش رو داریم.

رییس اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: متأسفانه شهرداران، تنها اولویت های شهرداری ها را در پروژه‌های اقدام مشترک اعلام می کنند و این در حالی است که احیای شبکه فاضلاب شهری، احیاء بازارچه های سنتی، پیگیری مباحث امنیتی توسط نیروی انتظامی و استقرار در محلات، ارایه راه حل هایی برای ناهنجاری‌های اجتماعی، ایجاد مشاغل کوچک و راه اندازی استارت آپهای بومی یا بزرگتر به کمک تمام دستگاه‌های مسوول شهرستانی محقق خواهد شد.

فلاح از ادارات شهرستانی مثل برق منطقه ای، آب و فاضلاب، صنعت معدن تجارت، محیط زیست، بهزیستی، ثبت، اوقاف، ارشاد اسلامی، نیروی انتظامی و ... خواست تا در جلسات اقدام مشترک بازآفرینی شهرستان‌هایشان به جد فعال بوده و پیشنهاد و طرح و برنامه داشته باشند تا بتوانند به کمک شهرداران بیایند.

رییس اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی استان تهران برنامه شهری بر اساس نیازسنجی تمامی دستگاه‌های مسوول در راستای رسیدن به پروژه‌های اقدام مشترک را یک برنامه قابل قبول و جامع معرفی کرده و در پایان اظهار داشت: معاونت مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان تهران برنامه‌های واقعی و عملی اقدام مشترک را به زودی در ستاد استانی بازآفرینی شهری مطرح خواهد کرد و پس از جمع‌بندی نهایی و تصویب در ستاد استانی به ستاد ملی ارجاع خواهد شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000