زمان افتتاح متروی هشتگرد

وزیر را ه و شهرسازی زمان افتتاح متروی شهر جدی هشتگرد را اعلام کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در مراسم بازدید از آزادراه همت-کرج و فرودگاه پیام گفت : پروژه مترو شهر جدید هشتگرد از پیشرفت خوبی برخوردار است و تابستان امسال به بهره‌برداری می‌رسد. وی افزود: برای بهره‌برداری از این خط، دو رام قطار نیز خریداری شده است.

اسلامی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی مترو تهران-هشتگرد یکی از مطالبات جدی مردم هشتگرد است. با هماهنگی انجام شده با شرکت بهره‌برداری مترو تهران همزمان با افتتاح مترو هشتگرد، بهره‌برداری از آن نیز آغاز می‌شود.
وزیر راه و شهرسازی به پرونده مسکن مهر نیز اشاره کرد و افزود: پرونده اجرایی مسکن مهر تا پایان سال جاری بسته می‌شود و آنچه باقی می‌ماند، رسیدگی به پرونده‌های شرکت‌ها و تعاونی‌های دارای مشکلات حقوقی و قضایی است.
وی همچنین درباره وضعیت بازار اجاره مسکن گفت: بر اساس گزارش ارایه شده از سوی معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی به رییس‌جمهوری از سال ۷۰ تاکنون نرخ اجاره‌بها متناسب با نرخ تورم به صورت هماهنگ افزایش یافته است، اما در این میان انتظار می‌رود، مالکان با توجه به شرایط اقتصادی با انصاف بیش‌تری خانه خود را در اختیار مستاجران قرار دهند.
به گزارش هیبنا، در جریان بازدید وزیر راه و شهرسازی از آزادراه همت-کرج و فرودگاه پیام و همچنین متروی شهر جدید هشتگرد، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری نیز حضور داشت.
در جریان این بازدید، وزیر راه وشهرسازی همچنین از افتتاح آزادراه همت_کرج در هفته دولت خبر داد.

افتتاح منطقه یک آزادراه تهران-شمال تا پایان تابستان
محمد اسلامی در حاشیه بازدید معاون اول رییس جمهوری از آزادراه همت_کرج در جمع خبرنگاران گفت: این آزادراه یک پروژه گره‌گشا در سطح ملی است که تاثیر قابل توجهی در کاهش ترافیک استان‌های تهران، البرز و استان‌های همجوار دارد.
به گفته وی، این پروژه از پیشرفت مطلوبی برخوردار است و طبق پیش‌بینی‌ها در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
اسلامی مهم‌ترین عملیات این روزهای پروژه آزادراه همت_کرج را انتقال دکل برق فشار قوی با همکاری وزارت نیرو عنوان کرد و افزود: به لحاظ فنی و مالی پروژه دچار هیچ مشکلی نیست.
وی همچنین با اشاره به ۲۵ طرح آزادراهی در دست اقدام خاطرنشان کرد: یکی از پروژه‌های مهم کنارگذر جنوبی تهران است و بخشی از اتوبان ساوه-قم نیز در دست اقدام قرار دارد که امیدواریم بعد از پایان سال جاری بخش مهمی از آنها به بهره‌برداری برسد. در این راستا، پیش‌بینی کرده‌ایم که منطقه یک آزادراه تهران-شمال تا پایان تابستان به بهره‌برداری برسد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000