با حضور مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان ، مدیر جدید فرودگاه سنندج معرفی شد

طی مراسمی با حضور جلال الدین سلیمی مدیر شعب کردستان و جمعی از مسوولان استان، امیر عباس نظری‌زاده به عنوان مدیر جدید فرودگاه سنندج معرفی شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این مراسم محسن سیف‌زاده مدیر سابق فرودگاه سنندج، به گزارشی از عملکرد 14 ساله خویش در فرودگاه سنندج اشاره کرد و اظهار داشت : از سال ٨٤ تمام تلاش خود را به کار بردم که در فرودگاه سنندج بهترین خدمات را به مردم ارائه نماییم.

وی افزود: قانون‌مداری و حرفه‌ای‌گری در کنار تلاش مضاعف از جمله رویکردهای ما در فرودگاه سنندج طَی چند سال خدمتم بوده و هیچ پرونده‌ای در مراجع قضایی نداشتیم.

سیف‌زاده خاطرنشان کرد: تعامل با دستگاه‌های مختلف اجرایی و حاکمیتی یکی از اصول مجموعه فرودگاه بوده و در مدت مدیریت خویش شرایط ویژه‌ای را برای تقویت این تعامل فراهم کردیم.

وی افزود: فرودگاه سنندج علی‌رغم محدودیت‌های طبیعی که دارد اما خوشبختانه از سوی مسوولان مورد حمایت بوده و امیدواریم این نگاه ویژه همواره وجود داشته باشد و تقویت شود.

امیرعباس نظری‌زاده مدیر جدید فرودگاه سنندج نیز در این مراسم از مبحث امنیت پرواز و توسعه اقتصادی به عنوان اولویت‌های کاری خود نام برد و گفت: با تعامل با مسوولان محیط‌زیست استان در مسیر حفاظت و توسعه محیط اطراف فرودگاه تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: در بحث کیفیت خدمات اقدامات ارزنده‌ای شده است که از این مهم برای توسعه ناوبری استفاده خواهیم کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم ، آیین تکریم و معافه مدیر جدید فرودگاه سنندج برگزار گردید که جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان کردستان با اهدای لوحی از تلاش های محسن سیف زاده در توسعه فرودگاه سنندج تجلیل و قدردانی بعمل آورد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000