افتتاح شعبه در استان خراسان رضوی

با انتقال شعبه سپاد مشهد به محل جدید خود، این شعبه با نام شعبه اندیشه افتتاح شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در مراسم افتتاحیه شعبه اندیشه مشهد که مدیر شعب استان خراسان رضوی، تعدادی از رؤسای دوایر مدیریت و شعب و مشتریان حضور داشتند خطیب زاده مدیر شعب استان اظهار داشت : یکی از سیاست های بانک مرکزی بهینه سازی شعب در شبکه بانکی می باشد، که شعب را از مناطق ناکارآمد به مناطق کارآمد منتقل کنیم که انتقال شعبه سپاد مشهد به محل جدید خود در بلوار اندیشه مشهد در راستای همین سیاست انجام پذیرفت.

خطیب زاده با اشاره به سهم قابل توجه حوزه مسکن و ساختمان در اقتصاد و اشتغال کشور بیان کرد : رسالت اصلی بانک مسکن تأمین مسکن آحاد مختلف جامعه به خصوص دهک های میان درآمد و کم درآمد جامعه می باشد و کارکنان بانک مسکن ارائه خدمت به مردم در جهت خانه دار شدن آنها را افتخاری برای خود می دانند .

مدیر شعب استان افزود : بانک مسکن علاوه بر ارائه خدمات تخصصی در حوزه مسکن و ساختمان آمادگی انجام کلیه امور بانکی را به همشهریان دارد.

وی جواد کامل نواب را یکی از رؤسای شعب توانمند استان دانست و اظهار کرد : با انجام یک برنامه ریزی هدفمند و هوشمندانه و با تلاش و کوشش مضاعف کارکنان این شعبه، امیداریم شاهد ارتقاء و رشد شعبه و کسب رضایت مشتریان باشیم.

در ادامه این جلسه جواد کامل نواب رییس شعبه اندیشه مشهد به ارائه توضیحاتی در خصوص انواع خدمات بانک مسکن پرداخت و اظهار امیدواری کرد با تلاش گروهی کارکنان شعبه ضمن خدمت رسانی مطلوب به مشتریان بتواند اهداف ابلاغی را محقق کند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000