مدیر شعب بانک مسکن خوزستان خبر داد:

پرداخت تسهیلات به ۹۰ درصد از پرونده‌های معرفی‌ شده

مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان از پرداخت بیش از ۹۰ درصد تسهیلات مربوط به پرونده‌های خسارت سیل‌زدگان فروردین‌ماه امسال استان که به این مدیریت معرفی شده‌اند، خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، علی‌اصغر نادری با اشاره به اینکه شبکه بانکی استان همواره در کنار مردم برای جبران خسارت‌های ناشی از حوادث غیرمترقبه بوده است، بیان کرد: بعد از حادثه سیل در فروردین‌ماه امسال، این مدیریت در کنار همه دستگاه‌هایی که برای خدمات‌رسانی به مردم تلاشی شبانه‌روزی از خود نشان دادند، اعلام کرد که آمادگی دارد در سریع تری زمان ممکن نسبت به پرداخت خسارت‌های سیل که از سوی دولت معرفی و تخصص اعتبار شده است، اقدام کند.

وی افزود: تا پایان تیرماه امسال، تعداد دو هزار و 55 پرونده مربوط به پرداخت خسارت سیل به این مدیریت معرفی شده است که خوشبختانه همکاران ما در این مدیریت با تلاشی ستودنی موفق شده‌اند بیش از 90 درصد پرونده‌های معرفی شده را به مرحله پرداخت تسهیلات برسانند که شاید اندکی از مشکلات مردم سیل‌زده استان کاهش یابد.

نادری تصریح کرد: بانک مسکن در بخش‌های بازسازی اماکن مسکونی روستایی، بازسازی اماکن مسکونی شهری، تعمیر اماکن مسکونی شهری و روستایی و تأمین لوازم خانگی، اقدام به پرداخت تسهیلات به افراد معرفی‌شده کرده است.

مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان با تاکید بر اینکه تاکنون بیش از 260 میلیارد ریال از سوی شعب مختلف بانک مسکن استان خوزستان به پرونده‌های معرفی‌شده بابت سیل خوزستان تسهیلات پرداخت شده است از ادامه روند رسیدگی و پرداخت پرونده‌های مختلف معرفی‌شده به این بانک و افزایش آنها در روزهای آینده خبر داد.

نادری توضیح داد: با توجه به اعتبار اختصاص‌یافته به مدیریت شعب خوزستان بابت پرداخت به پرونده‌های مربوط به سیل‌زدگان فروردین‌ماه امسال استان، این مدیریت تاکنون 45 درصد اعتبار اختصاص‌یافته را به افراد معرفی‌شده به صورت تسهیلات مختلف، پرداخت کرده است.

وی همچنین به کمک‌های نقدی و غیر نقدی بانک مسکن استان خوزستان به سیل‌زدگان خوزستان اشاره کرد و گفت: بانک مسکن در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود از همان ابتدای وقوع سیل، اقدام به ارائه کمک‌های غیر نقدی شامل لوازم خانگی به مردم سیل‌زده کرد که در این راستا علاوه بر جمع‌آوری کمک‌های همکاران، کمک‌های نقدی و غیر نقدی بانک و سایر همکاران نیز جمع‌آوری و در اختیار جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان به عنوان متولی ارائه کمک به سیل‌زدگان قرار گرفت.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000