مشتریان برتر مدیریت غرب تهران و فعال در بخش مسکن و ساختمان در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساخت

ویژگی منحصر به فرد بانک مسکن؛ تخصص، خوش قولی و وفای به عهد

مشتریان برتر مدیریت شعب منطقه غرب تهران، در سومین روز از برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، از نمایشگاه و غرفه بانک مسکن بازدید نمودند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در سومین روز از برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، مدیریت غرب تهران ضمن دعوت از مشتریان برتر منطقه به منظور بازدید از نمایشگاه، پذیرای آنان در غرفه بانک مسکن شد.

در نشست های مدیریت غرب تهران با مشتریان برتر در بخش صنعت ساختمان، فرید نورآبادی-مدیرعامل شرکت ره دشت پیام و مشتری برتر شعبه پرند- عنوان کرد: شرکت ره دشت پیام با مشارکت بانک مسکن، سه پروژه مسکن مهر جمعا به تعداد 1880 واحد در شهر پرند احداث نموده است.

وی ضمن ابراز خرسندی از همکاری با بانک مسکن، افزود: تحقق اهداف شرکت در ساخت پروژه های یادشده جز در سایه ایجاد زنجیره همکاری موثر بین سازنده، بانک مسکن و خریداران میسر نشده است.

نورآبادی ویژگی منحصر به فرد بانک مسکن در مقایسه با سایر بانک ها را شرایط تخصصی این بانک در بخش مسکن و ساختمان دانست و تداوم تعاملات فیمابین را خواستار شد.

مدیرعامل شرکت ره دشت پیام درخصوص نمایشگاه صنعت ساختمان، حضور بانک مسکن در نمایشگاه های مرتبط را نکته ای قابل تحسین برشمرد و افزود نمایشگاه حاضر فرصت خوبی در اختیار فعالان بخش مسکن در زمینه بهبود کسب و کار خود در حیطه فعالیت تخصصی آنها قرار می دهد.

بخش دیگری از پنل مدیریت به نشست صمیمانه با مهندس علمی زاده- از فعالان بخش مسکن و مشتری برتر شعبه شهیدخدامی- اختصاص داشت و طی آن درخواست های مطروحه از سوی وی درخصوص پروژه 3500 واحدی در حال اجرا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مهندس علمی زاده درخصوص سابقه آشنایی با بانک مسکن، اظهار داشت: فعالیت کاری من از سال 1376 با خرید کارخانه تهران-سفالین از بانک مسکن آغاز شد و پس از راه اندازی کارخانه مذکور، پروژه های بیمارستان های فرمانیه، یاس سفید و برج تابان احداث و راه اندازی شد.

این فعال بخش مسکن ویژگی منحصر به فرد بانک مسکن را خوش قولی و وفای به عهد مدیران آن دانست و درخصوص انتظاراتش از این بانک، بیان داشت: از بانک مسکن انتظار دارم در مقابل خواسته های مشتریان شناخته شده، با اعمال انعطاف بیشتر در قوانین و مقررات، زمینه حمایت از ساخت پروژه های عمرانی را فراهم آورند.

علمی زاده در پایان ضمن تشکر و قدردانی از بانک مسکن، هدف از حضور در نمایشگاه صنعت ساختمان را صرفا تجدید دیدار با کارکنان این بانک عنوان کرد و برای خانواده بانک مسکن سلامتی و توفیق در راه خدمت گزاری به مردم را آرزو کرد.

شایان ذکر است در این گردهمایی که با حضور معاونین منطقه غرب تهران، همکاران دایره ارتباطات و بازاریابی و تعدادی از روسای دوایر و شعب منطقه برگزار شد، ضمن بررسی نیازهای مطرح شده از سوی مشتریان، راهکارهای اجرایی به منظور رفع موانع و توسعه روابط دوسویه با آنان ارایه شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000