در راستای معرفی تسهیلات و خدمات بانک مسکن در بافت های فرسوده؛

بازدید سلیمی از دفتر تسهیل گری محله گلشن سنندج

به منظور احیای بافت های فرسوده و ناکارآمد شهر سنندج، مدیر شعب استان به همراه رییس اداره بافت فرسوده اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان از دفتر تسهیل گری محله گلشن سنندج بازدید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، سلیمی مدیر شعب استان کردستان در این بازدید ضمن معرفی تسهیلات بانک مسکن در جهت احیای بافت های فرسوده و ناکارآمد، به ظرفیت های بسیار زیاد دفاتر تسهیل گری در جهت فراهم کردن زمینه مشارکت هر چه بیشتر مردم در احیای بافت های فرسوده و ناکارآمد اشاره کرد و گفت: بدون شک احیای بافت های فرسوده می تواند نقش اساسی در توسعه همه جانبه شهر سنندج داشته باشد و در این راستا دفاتر تسهیل گری به عنوان تشکل های غیر دولتی و از جنس مردم می توانند نقش بسیار زیادی در دعوت و فعال سازی مشارکت های مردمی در احیای بافت های فرسوده و ناکار آمد داشته باشند.

وی فعالیت دفاتر تسهیل گری را موجب هم افزایی با اقدامات دستگاه های اجرایی دانست و خاطرنشان کرد: وجود این دفاتر فرصت مناسبی است تا به روند احیای بافت های فرسوده و ناکارآمد به کمک توسط دستگاه های اجرایی مرتبط ، شتاب بیشتری بدهد.

مدیر شعب استان با تاکید بر لزوم اعتمادسازی دفاتر در میان ساکنان محلات، متذکر شد: دفاتر تسهیل گری می بایست ضمن اعتماد سازی در بین مردم ، امتیازات و تسهیلات ویژه احیای بافت های فرسوده و ناکارآمد را در جهت ترغیب بیشتر مردم این مناطق به صورت شفاف تشریح نمایند.

لازم بذکر است در این جلسه مصطفی رضایی رییس اداره بافت فرسوده اداره کل راه و شهرسازی استان نیز به تشریح ویژگی ها مناطق بافت فرسوده و بسته های حمایت دولت در جهت احیای این مناطق پرداخت .


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000