ساخت مدارس مناطق سیل زده استان گلستان

دومین نشست هماهنگی ساخت مدارس مناطق سیل زده استان گلستان با حضور مدیر شعب بانک مسکن و نیز مدیران و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج بانک های استان برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این نشست مشترک، محمد غفوریان مدیر شعب گلستان طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه و حضور مدیران و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج بانکهای استان در بانک مسکن گفت؛ وقوع سیل اخیر در استان گلستان و تعدادی از استانهای کشور، علی رغم ایجاد ویرانگیری های زیاد، اثبات نمود که مردم همیشه در صحنه ما به ویژه حضور نیروهای نظامی و انتظامی در زمان وقوع حوادث ،کمک و امداد رسانی به هموطنان و همنوعان خویش را از یاد نمی برند و در این زمینه همواره سرآمد هستند.

وی افزود؛ فصل مشترک تمامی حوادث غیرمترقبه که در سطح ملی و کشوری اتفاق می افتد ، وجود روحیه جهادی و بسیجی گونه ای است که همواره در تمامی زمانها در بین مردم شاهد هستیم و این یکی از ذخایر بی بدیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مدیر شعب استان در ادامه عنوان کرد نیروهای بانک مسکن از همان روزهای آغازین وقوع سیل ویرانگر در استان حضور داشتند، به طوریکه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک با حضور در استان و بازدید از مناطق سیل زده، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات منطقه قرار گرفتند و طی نشستی مشترک مصوبات و دستورات لازم را جهت کمک و مساعدت به سیل زدگان و آسیب دیدگان صادر نمودند.

غفوریان اظهار داشت؛ تشکیل و استقرار ستاد معین بانک در آق قلا و گمیشان در جهت ایجاد تسهیل و تسریع بیشتر در روند پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی مسکن به سیل زدگان با حضور کارکنان ما در این دو منطقه و همچنین خرید 63 دستگاه پنکه پایه دار از محل کمک های همکاران بازنشسته و نیز منابع بانک و واگذاری آن به جمعیت هلال احمر استان به منظور تخصیص به خانواده های سیل زده و آسیب دیده و نیز تهیه و توزیع بسته های آموزشی و لوازم التحریر در میان بیش از 300 دانش آموز مدارس مناطق سیل زده استان و خرید و اهدای لوازم معیشتی به سیل زدگان از محل کمکهای خودیاری کارکنان استان و سراسر کشور از جمله اقدامات بانک بوده است.

مدیر شعب گلستان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع پرداخت تسهیلات به سیل زدگان پرداخت و گفت : از 19 هزار فقره تسهیلات معرفی شده به بانک های عامل ، حدود 13 هزار فقره تسهیلات به متقاضیان و سیل زدگان اعطاء شد و اولین فقره از این تسهیلات نیز در استان گلستان پرداخت شده است.

وی ادامه داد؛ بانک مسکن برای ساخت و احداث مدرسه همواره پیشرو بوده است و در مناطق سیل زده پیگیری های بسیار خوبی در حال انجام است و در صورت اخذ مجوزهای لازم، امیدواریم بتوانیم در این زمینه شاهد اتفاقات مطلوب و خوبی در استان باشیم.

گفتنی است، در ادامه این نشست مشترک ، پیگیری و بررسی های لازم در خصوص مساعدت و کمک رسانی به منظور ساخت و یا تعمیر مدارس در مناطق سیل زده استان توسط حاضرین در این جلسه انجام گرفت و مصوبات مربوطه به منظور آغاز عملیات اجرایی صادر شد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000