تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان یزد

حیدریان، در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار، اظهار داشت: بانک مسکن به عنوان تنها بانک تخصصی و توسعه ای، همراه با قدمت ۸۰ ساله در برآوردن نیاز مردم به مسکن به خصوص اقشار کم درآمد و میان درآمد جامعه نقش آفرینی می کند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، صیدنبی حیدریان،مدیر شعب استان یزد در ادامه بیان کرد: عمده فعالیت بانک مسکن در راستای اعطای تسهیلات و خدمات بخش مسکن و موضوعات مرتبط با نظام تامین مالی مسکن و ساختمان بوده و انواع خدمات بانکی مورد نیاز مشتریان حقیقی و حقوقی از جمله سپرده پذیری، پرداخت تسهیلات، صدور ضمانتنامه، خدمات ارزی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، مشاغل، خوداشتغالی، جامعه ایثارگران و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و ... در بخش مسکن را تامین می نماید.
وی در ادامه افزود: بانک مسکن با برنامه‌ریزی‌ مستمر در زمینه ایجاد شرایط مناسب برای اقشار مختلف، انواع تسهیلات برای ساخت و خرید مسکن را پیش بینی نموده که شامل پرداخت تسهیلات از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن، حساب صندوق پس انداز مسکن یکم، تسهیلات بدون سپرده و تسهیلات بافت فرسوده می باشد. وی تاکید کرد: مجموعه سیاست های بانک همواره در راستای خانه دار کردن قشر متوسط و حمایت مالی از انبوه سازان با صلاحیت حرفه ای که نقش مهمی در ساخت و ساز با کیفیت دارند بوده است.
مدیر شعب استان یزد در ادامه به تسهیلات پرداختی از محل صندوق پس انداز مسکن یکم با نرخ 8% در مناطق عادی و 6% در بافت فرسوده اشاره کرد و گفت: سقف تسهیلات زوجین صندوق پس انداز مسکن یکم در مرکز استان، ۱۲۰ میلیون تومان و در سایر شهرهای استان ۸۰ میلیون تومان با بازپرداخت 12 ساله می باشد و می تواند بهترین گزینه برای جوانان به عنوان کمک هزینه ساخت یا خرید واحد مسکونی باشد.
مدیرشعب بانک مسکن استان یزد با اشاره به اجرای ماده 2 تبصره 35 قانون بودجه سال 1395 و تجویز آن به موجب بند "ل" تبصره 16 قانون بودجه سال 1398 توسط بانک مسکن، تصریح کرد: بر اساس این طرح، هموطنانی که قبل از بهمن سال 1395 از تسهیلات اعطایی تا سقف یک میلیارد ریال استفاده نموده و در بازپرداخت آن دچار مشکل شده اند، برابر ضوابط اعلامی بانک مرکزی جمهوری اسلامی، می توانند در صورت بازپرداخت یکجا و نقدی باقیمانده اصل تسهیلات، در صورتیکه مانده اصل تسهیلات زیر 500میلیون ریال باشد، از بخشش کل سود و جرائم متعلقه بهره مند شوند.
همچنین مشتریانی که از چند فقره تسهیلات که مجموع آنها زیر یک میلیارد ریال بوده و مانده اصل هر تسهیلات نیز زیر 500 میلیون ریال باشد می توانند از این بخشودگی بهره مند شوند.
وی از مشتریان و متقاضیان دریافت تسهیلات و مشمولین طرح بخشودگی جرائم بانک مسکن خواست تا جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از مشاوره تخصصی قابل ارایه به شعب بانک مسکن در سراسر استان مراجعه نمایند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000