دیدار با امام جمعه موقت و متولی موقوفات دولت آباد یزد

حسابرس ارشد مدیریت و رئیس دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت شعب استان به اتفاق رئیس شعبه مرکزی یزد در دیدار امام جمعه موقت و متولی موقوفات دولت آباد یزد اقدام به معرفی خدمات بانک مسکن نمودند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، امام جمعه موقت یزد در این نشست ضمن تشکر از خدمات صادقانه بانک مسکن، این بانک را امانت دار و متعهد در برابر تعهدات خود دانست و از اینکه بانک مسکن توانسته است به عنوان تنها بانک تخصصی در بخش مسکن با نگاه منفعت اجتماعی در برآوردن نیاز اقشار کم و میان درآمد جامعه به مسکن نقش آفرینی نماید اظهار خرسندی نمود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن معزالدینی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه سپرده گذاری در بانک مسکن موجب موجب منفعت اجتماعی از طریق پرداخت تسهیلات در بخش مسکن و کمک به خانه دار شدن اقشار متوسط جامعه می گردد، سپرده گذاران در این بانک علاوه بر منفعت مادی دارای پاداش و اجر اخروی نیز می باشند.

حسابرس ارشد مدیریت در این نشست گفت: عمده فعالیت بانک مسکن در راستای اعطای تسهیلات و خدمات بخش مسکن و موضوعات مرتبط با نظام تامین مالی مسکن و ساختمان بوده و انواع خدمات بانکی مورد نیاز مشتریان حقیقی و حقوقی از جمله سپرده پذیری، پرداخت تسهیلات، صدور ضمانتنامه، خدمات ارزی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، مشاغل، خوداشتغالی، جامعه ایثارگران و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و ... در بخش مسکن را ارائه می کند.

مسعود عربیان در ادامه خدمات بانک مسکن در بخش تامین مالی مسکن مهر و نیز تسهیلات پرداختی در قالب حساب صندوق پس انداز مسکن یکم با کمترین میزان سود و بیشترین مبلغ تسهیلات را معرفی نمود و با ارایه آماری از عملکرد سال جاری و سال های گذشته بانک در استان ، از آمادگی کامل بانک مسکن در حمایت مالی بخش مسکن در استان سخن گفت.

مسعود عربیان اظهار داشت: تسهیلات پرداختی از محل سپرده صندوق پس انداز مسکن یکم با نرخ پایین و مدت بازپرداخت طولانی می تواند بهترین گزینه برای جوانان به عنوان کمک هزینه ساخت و یا خرید واحد مسکونی باشد.

متولی موقوفات دولت آباد یزد در پایان ابراز امیدواری نمود تا با تجمیع منابع موقوفات دولت آباد در بانک مسکن بتواند گامی در راستای تحقق اهداف این بانک که خانه دار کردن قشر جوان و متوسط جامعه است بردارد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000