عضو هیأت مدیره در سفر به البرز تأکید کرد:

اساس کنترل و نظارت باید از دایره اعتبارت مدیریت ها شروع شود

جعفر آقا ملایی عضو هیأت مدیره بانک و نجفیان مدیر امور منابع انسانی در سفریک روزه به استان البرز ضمن بازدید ازدوایر ستاد مدیریت و برخی شعب منطقه با کارکنان از نزدیک گفتگو کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این بازدید یک روزه جعفر آقاملایی ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان ، از عملکرد خوب و درخشان مدیریت استان قدردانی و از نزدیک در جریان فعالیت کارکنان در این استان قرار گرفت.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب مدیریت البرز در اغلب شاخصها تاکید کرد:با توجه به ظرفیت بالقوه استان انتظار داریم که استان از نظر ارزیابی عملکرد همانند دوره پیش نه تنها در منطقه سبز ارزیابی عملکرد قرار گیرد بلکه رتبه خود را نسبت به دوره قبل ارتقاء بخشد .

آقا ملایی تأکید کرد: وظیفه ما به عنوان یک بانک دولتی – توسعه ای تحرک بخشیدن به بخش مسکن در کشور است و هر کاربر ما باید یک مشاور متخصص درکسب اطلاعات و ارایه محصولات بانک به متقاضیان و مشتریان باشد.

وی افزود : آنچه که تاکنون باعث کسب نتایج موفقیت آمیز در این استان شده است پس از پی ریزی و برنامه یزی بنیانهای صحیح فکری و تلاش کارکنان متعصب و باسواد استان البرز، پیگیری و پایش مستمر برنامه ها و فعالیتهای شعب توسط ستاد مدیریت است.

عضو هیأت مدیره در دیدار با کارکنان دوایر ستاد مدیریت عنوان نمود : ستاد وظیفه پشتیبانی ونظارت صحیح و تمام عیار از شعب را دارد و وظیفه کنترل و نظارت تنها به دایره کنترل و نظارت و حوزه حراست معطوف نمی شود بلکه اساس کنترل و نظارت باید از دایره اعتبارت مدیریتها شروع شود، اگر دایره اعتبارات مدیریتها مجوز پرداخت تسهیلات و صدور ضمانت نامه ای را برای شعب صادر می نمایند آن مجوز واضح و روشن و مطابق با بخشنامه های اعتباری باشد و این خود بنای اولیه نظارت وکنترل و صیانت از سوی کارکنان شعب می باشد.

آقای ملایی تاکید نمود: تعیین اهداف برای برنامه ریزی یکساله مدیریت ها و شعب طرح ریزی شده شعب و مدیریتها باید تلاش بیشتری در همه بخشها جهت رشد متوازن وحداکثری بعمل آورند ،چون هدف اصلی شعب در مرحله اول کسب رضایت حداکثری مشتری و در مرحله بعد تلاش برای افزایش درجه شعبه می باشد وهمکاران شعب مخصوصا دربخشهای اعتباری و صدورضمانت نامه باید تحقق اهداف را با رعایت بهداشت اعتباری محقق نمایند زیرا ما وظیفه داریم جهت اعتلای سازمان به اهداف بانک با رعایت چارچوب و مقررات و بهداشت اعتباری پایبند باشیم .

در ادامه نجفیان مدیر امور منابع انسانی تاکید نمود: با توجه به ظرفیت کارکنان شعب استان که کارکنانی جوان وتحصیلکرده می باشند انتظار است در آزمون سنجش شغلی مهرماه رتبه اول را درکشور کسب نمایند که این موضوع مستلزم برنامه ریزیهای منسجم و کاربردی آموزشی کارکنان شعب توسط ستاد مدیریت می باشد .

در این دیدار مهدی بلوچی مدیر شعب استان نیز گزارشی از عملکرد مدیریت استان ارایه و از کسب رتبه اول ارزیابی عملکرد مدیریت در پایان تیرماه خبر داد.

وی افزود در طول چهار ماه ابتدای سال 98 مدیریت البرز توانسته مطالبات عقود مبادله ای را نسبت به ابتدای سال 98 حدود 5 میلیارد ریال کاهش دهد که در این موقع از سال در بین کلیه مدیریتها این کار بی سابقه بوده وnpl مدیریت حدود 3.1 می باشد که نسبت به پایان سال 97 افزایشی بوده که علت اصلی آن پروژه های مشارکت مدنی مسکن مهر غیرفعال زیر 30 درصد می باشد که اگر برای این پروژه ها تدابیری اندیشیده شود مقدار npl کل مدیریت نیز کاهش وبه زیر عدد 2 خواهد رسید و در همین حالت نیز در بین مدیریت های سراسرکشور رتبه سوم از آن مدیریت البرز می باشد .


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000