آزاد سازی۲۸۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در عید غدیر

رییس مرکز امور خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: با عنایت امیرالمؤمنین (ع) و مشارکت متولیان و خیران تعداد زندانیانی که در عید غدیر به کانون خانواده خود بازمی‌گردند، به ۲۸۰ نفر رسید.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از مهر، رییس مرکز امور خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: با عنایت امیرالمؤمنین (ع) و مشارکت متولیان و خیران تعداد زندانیانی که در عید غدیر به کانون خانواده خود بازمی‌گردند، به ۲۸۰ نفر رسید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد شرفخانی با اعلام این خبر افزود: این طرح با هدف حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند در سراسر کشور انجام می‌شود و در قالب آن زندانیان متأهل و فاقد جرائم فساد اخلاقی، اعتیاد و زندانیانی که مرتکب جرائم غیر عمد مالی شده و از سال ۱۳۹۰ در زندان به سر می‌برند آزاد و به کانون خانواده‌های خود بازخواهند گشت.

آسیب‌شناسی، دستگیری و حمایت از نیازمندانی که از هیچ پوشش حمایتی بهره‌مند نیستند، کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه و ترویج فرهنگ ایثار، مشارکت مؤسسات امور خیریه و رفع نیازهای منطقه‌ای نیازمندان با بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود آستان مقدس امامزادگان و ارائه خدمات معیشتی، حمایت از بیماران خانواده‌های نیازمند و کمک به امر تسهیل ازدواج ایتام و افراد بی‌سرپرست و بد سرپرست از جمله فعالیت‌ها، برنامه‌ها و اهداف مرکز امور خیریه سازمان اوقاف محسوب می‌شود.

خیرین نیکوکار و دیگر هم‌وطنان کشور در صورت تمایل می‌توانند کمک‌های خود را برای اجرای طرح آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به شماره کارت‌ بانکی ۶۲۸۰۲۳۱۳۸۰۰۱۸۰۰۱ به نام «آزادی زندانیان جرائم غیرعمد» یا حساب شماره ۱۴۰۰۵۲۷۹۳۳۷ بانک مسکن به نام سازمان اوقاف و امور خیریه واریز کنند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000