طی یک سال گذشته عملیاتی شد

تسهیل خدمات بانکی به روشندلان

ارایه خدمات بانکی به روشندلان بدون نیاز به همراه یا وکیل، یکی از اقدامات بانک مسکن در یک سال اخیر بوده است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، بانک مسکن طی یک سال اخیر، سعی کرده که محصولات خود را متناسب با نیاز مشتریان ارایه کند. بر همین اساس، خدمات این بانک نیز در جهت تسهیل حال مشتریان بوده است. اما این خدمات، تنها به عموم مشتریان اختصاص نیافته است، بلکه دستورالعمل ها و قوانین برای راحتی ارایه خدمات مناسب به مشتریان خاص نیز به روز شده است. یکی از مهمترین اقدامات بانک مسکن، دستورالعمل جدید به شعب، مبنی بر انجام خدمات بانکی برای روشندلان بدون نیاز به همراه دیگری بوده است.

در این خصوص مسعود ایزدی، مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن در گفت و گو با «هیبنا» توضیح داد: بانک مسکن همواره سعی کرده که طی سال های اخیر، محصولات متنوعی برای بهره گیری از روشندلان عزیز ارایه کند. وی افزود: در کشور حدود 90 هزار روشندل وجود دارد، که این گروه از هموطنان برای انجام امور بانکی در سال های گذشته، نیاز به یک همراه یا وکیل داشتند، در نتیجه نمی توانستند به شکل انفرادی امور بانکی خود را انجام دهند.

مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن با تاکید بر این که یکی از اقدامات بانک مسکن در یک سال اخیر، تغییر این رویه بوده است، گفت: به دنبال ابلاغ دستورالعمل بانک مرکزی مبنی بر ارایه خدمات ویژه به مشتریان روشندل بانکی، بانک مسکن نیز دستورالعمل جدیدی را به تمام شعب خود ارایه کرد. او افزود: در این بخشنامه تاکید شد که کلیه عملیات بانکی (به جز حساب جاری) برای هموطنان روشندل، بدون داشتن همراه صورت گیرد.

ایزدی با تاکید بر این که این خدمات در راستای تسهیل حال مشتریان خاص بانک مسکن صورت گرفته است، گفت: در بخش حساب جاری نیز اگر مشتریان روشندل، رسما مسوولیت ناشی از صدور چک را بپذیرند، نیاز به وکیلی وجود نخواهد داشت. در نتیجه می توان عنوان کرد که با این بخشنامه، تقریبا تمام امور بانکی توسط روشندلان بدون نیاز به همراه میسر خواهد بود، رویه ای که در دیگر کشورهای پیشرو نیز وجود دارد و ارایه امکانات به افراد ناتوان و کم توان به شکل ویژه ای دنبال می شود.

گفتنی است که بانک مسکن پیش از این با راه اندازی سامانه آوا ویژه افراد روشندل، گامی در جهت پیشبرد ارایه خدمات الکترونیک برداشته بود و این رویه با ارایه خدمات بیشتر در ماه های آینده، تداوم خواهد داشت.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000