مدیر استان البرز، مدیر نمونه بسیجی استان معرفی شد

همزمان با هفته دولت در آیین جشنواره شهید رجایی دربین دستگاه های اجرایی استان البرز، مدیر شعب بانک مسکن استان البرز بعنوان مدیر بسیجی نمونه استانی معرفی شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این مراسم که در استانداری البرز تشکیل شد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و رییس سازمان بسیج کارمندان سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و مدیران دستگاه های اجرایی استان حضور داشتند. علی خانبابایی رییس سازمان بسیج کارمندان استان البرز در مورد مهمترین خصوصیات یک کارمند بسیجی بیان کرد : جهاد در راه خدا ، نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی ، اطاعت از ولایت مطلقه فقیه ، اخلاص ، تواضع ، غیرت دینی ، شجاعت ، مردمی بودن ، داشتن صبر و گذشت و ایثار را از مهمترین خصوصیات یک کارمند بسیجی بر شمرد .

در ادامه شاه مرادی معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری البرز بر چگونگی کمک و یاری بسیج کارمندان به دولت گفت : از آنجا که نقش بسیج در جهت حفظ نظام اسلامی و پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلاب بسیار تاثیر گذار می باشد، بسیج کارمندان در این خصوص می تواند کمک شایانی به دولت داشته باشد . بسیج می تواند در ادارات و دستگاه های اجرایی در جهت اسلامی کردن آنها و ارایه خدمت بی منت به نیت تامین رضایت خداوند ، نگاه به حوائج مردم و حل آنها به عنوان باب رحمت الهی و تکریم ارباب رجوع و ارایه خدمت خالصانه و بدون منت و کار جهادی به تقویت ادارات بپردازد و با انجام فعالیت های فرهنگی و عقیدتی مشکلاتی مثل ارتشاء و غیره را کاهش دهد.

در این مراسم از خدمات و تلاش های مهدی بلوچی مدیر شعب استان البرز با اهدای لوح تقدیر بعنوان مدیر نمونه بسیجی استان تقدیر بعمل آمد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000