بازدید از روند تعمیر و احداث منازل مسکونی در مناطق سیل زده

مصطفی تقوی مدیر شعب استان مازندران از روند ساخت و ساز و تعمیر منازل مسکونی سیل‎زدگان شهرستان سیمرغ و فعالیت گروه‌های جهادی مستقر در منطقه بازدید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، تقوی از نزدیک فعالیت گروه‌های جهادی مستقر در منطقه و روند بازسازی و احداث واحدهای مسکونی سیل زدگان را مورد بازدید قرارداد وابراز امیدواری کرد:با مشارکت فراگیر کارکنان بانک مسکن ، به هر میزان و با هر توان مالی درجهت مرمت و احداث واحدهای مسکونی سیل زدگان گامی برداشته تاسهمی در این عمل خیر و معنوی داشته باشیم.

سرهنگ شریعتی از مسوولین بسیج سازندگی سپاه کربلا ، گزارش اجمالی از عملکرد نیروهای جهادی ارایه نمود و افزود: در مرحله نخست،مردم،گروههای جهادی و همه دستگاههای اجرایی انجام وظیفه نموده و اقدامات امدادرسانی را انجام داده ودر مرحله دوم وارد احداث و تعمیر شدهایم که باید از همه ظرفیت گروه‌های جهادی استفاده کنیم.

این مقام مسوول بسیج سازندگی در تشریح اقدامات در مناطق سیل زده گفت: تیم های جهادی شبانه روزی به مناطق سیل زده خدمات رسانی داشته و جمع آوری کمک ها نیزهدفمند انجام می شود.

وی با تأکید بر اینکه با تمام توان و تا پایان کار در کنار سیل‌زده‌ها خواهیم بود، گفت: در حوزه تعمیرات و احداث منازل سیل‌زده دو بازه زمانی ۳ و ۶ ماهه در نظر گرفته‌ شده است و در این مدت سه هزارو 400 نیروی جهادی فعالیت کرده و بیش از 240 واحد مسکونی را مرمت و بازسازی نمودند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000