مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد:

کارکنان بانک مسکن در اجر معنوی خدمت رسانی به محرومین تحت پوشش کمیته امداد سهیم هستند

مدیر شعب استان یزد و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان دیدار و گفتگو کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این دیدار که رییس دایره پیگیری و وصول مطالبات مدیریت و قائم مقام مدیرکل کمیته نیز حضور داشتند، نتایج رضایت بخشی در خصوص بهره مندی از بخشودگی سود و جرائم تسهیلات مددجویان تحت پوشش کمیته حاصل شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در این دیدار با ارایه گزارشی از تعداد مددجویان و انواع خدمات حمایتی کمیته گفت: در سال های گذشته با مشارکت و همکاری بانک مسکن و پرداخت تسهیلات بهسازی و نوسازی روستایی به مددجویان تحت پوشش این کمیته تعداد زیادی از اقشار محروم روستایی استان خانه دار شدند.

محسن علیزاده با اشاره به اینکه بیشترین همکاری و پرداخت تسهیلات به مددجویان روستایی با مشارکت بانک مسکن صورت پذیرفته است، اظهار داشت: بانک مسکن به عنوان یک بانک دولتی و تخصصی در زمینه مسکن در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی مددجویان نیز در استان پیشگام بوده است.

وی همچنین از همکاری و برخورد شایسته کارکنان بانک با مددجویان کمیته تشکر کرد و افزود: کارکنان بانک نیز در اجر معنوی خدمت رسانی به اقشار ضعیف و محروم تحت پوشش این کمیته سهیم می باشند.

علیزاده در ادامه بیان کرد: با توجه به معوق شدن اقساط تسهیلات روستایی پرداخت شده به مددجویان به دلیل شرایط خاص، کمیته در نظر دارد با تخصیص اعتبار، مشارکت خیرین و بهره مندی از شرایط تبصره 35 قانون اصلاح بودجه سال95، تسهیلات مددجویان را تسویه نماید.

مدیر شعب استان در این دیدار گفت: بانک مسکن با توجه به تخصص خود و در راستای سیاست های حمایتی دولت علاوه بر فعالیت های دیگر خود، پرداخت انواع مختلفی از تسهیلات تکلیفی را چه در حوزه مسکن و چه در سایر بخش ها برعهده دارد.

صیدنبی حیدریان افزود: رویکرد مدیران و مسوولان ارشد بانک نیز بر پرداخت تسهیلات به منظور کمک به اقشار آسیب دیده جامعه در زمینه های گوناگون بوده و تلاش می شود همراستا با سیاست های دولت در حد بضاعت بانک، تسهیلات حمایتی نیز به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شود.

وی با بیان اینکه بانک مسکن در پرداخت تسهیلات تکلیفی از منابع قرض الحسنه موجود و در اختیار استفاده می کند، افزود: مدیران بانک مسکن همواره در تلاشند تا با پرداخت تسهیلات در مواقع ضروری، مانند نوسازی و بهسازی مسکن روستایی، اشتغالزایی و حوادث غیرمترقبه نهایت همکاری را با دولت در پیشبرد برنامه ها و طرح های مولد در اجرای سیاست های حمایتی داشته باشند.

حیدریان در ادامه اظهار داشت: از تعداد 4000 فقره تسهیلات روستایی پرداخت شده در استان، تعدادی از آنها مربوط به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بوده که بعضا به دلیل مشکلات اقتصادی و محرومیت قادر به پرداخت اقساط خود نیستند. لذا با توجه به اجرای طرح بخشودگی جرایم با عنوان طرح میثاق و طرح بخشودگی سود و جرائم تسهیلات در چارچوب تبصره 35 قانون اصلاح بودجه سال 95، فرصت مناسبی جهت اهتمام و عزم بدهکاران تحت پوشش کمیته و همچنین مساعدت کمیته و خیرین جهت تعیین تکلیف بدهی آنها فراهم شده است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000