تاسیس مرکز نیکوکاری در بانک مسکن استان

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: با مشارکت بانک مسکن در امور نیکوکارانه و صدور مجوز توسط کمیته امداد استان، به زودی در بانک مسکن استان مرکز نیکوکاری راه اندازی می شود تا خدمات ارایه شده هدفمند شود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از سایت خبری کمیته امداد، حسین گیلاسی به فعالیت های خیرخواهانه بانک مسکن استان اشاره داشت و افزود: باتوجه به فعالیت پرسنل در امور نیکوکارانه و دستگیری از نیازمندان قرار بر این شد تا با تاسیس مرکز نیکوکاری کمک ها به صورت مستقیم به خانواده های نیازمند اهدا شود و کمیته امداد خانواده های نیازمند و شناسایی شده مورد نظر بانک در محدوده جغرافیایی را به آنها معرفی می کند.
وی با عنوان اینکه، جمعی از پرسنل این بانک فعالیت های نیکوکارانه خود را در قالب خیریه ای از سال 95 شروع کردند که اقدامات خوبی در این بخش صورت گرفته است، ادامه داد: فعالیت های این نیکوکاران در 3 طرح همشاگردی سلام (بازگشایی مدارس)، نونوار (عیدنوروز) و طرح همسفره (ماه رمضان) صورت می گیرد که به صورت بسته بندی های شکیل همراه با حفظ عزت و کرامت خانواده بین نیازمندان توزیع می شود. همچنین دربازگشایی مدارس 400 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.
در ادامه رییس اداره اکرام ایتام کمیته امداد خراسان رضوی از حمایت 115 نفر از کارکنان بانک مسکن از فرزندان یتیم و محسنین خبر داد و افزود: 115 نیکوکار شامل 100 مرد و 15 زن از 87 فرزند حمایت می کنند که به صورت میانگین ماهانه 70 هزار تومان واریزی دارند.
حسن اسلامی همکاری بانک مسکن با این طرح را از سال 87 وافزود: نیکوکاران می توانند نسبت به تعهد سرپرستی یک یا چند کودک یتیم و یا محسنین زیر 18 سال با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سطح استان، سایت ekram.emdad.ir و یا شماره تلفن های 32239025 و 32281733 اقدام کنند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000