رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن اعلام کرد:

لزوم حفظ حداقل ۵۰۰ هزار ریال برای برندگان جوایز غیر قطعی تا پایان روز ۹۸.۰۸.۲۷

مهدی احمدی،بر لزوم حفظ حداقل 500 هزار ریال برای برندگان جایزه تعیین وضعیت نشده (جوایز غیر قطعی) طی 90 روز متوالی تا پایان روز 98.07.27 تاکید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن، در گفت گو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، اعلام کرد: مراسم سی و هشتمین دوره قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز در روز دوشنبه مورخ 98.06.25 با حضور عضو هیأت مدیره بانک، هیأت نظارت و کمیته اجرایی قرعه کشی بانک و همچنین مدیران امور و رؤسای ادارات کل مرکزی برگزار شد.
وی افزود: در این دوره از قرعه کشی، تمامی حساب هایی که از تاریخ 97.04.31 لغایت 98.05.01 دارای مانده حداقل پانصد هزار ریال برای مدت 90 روز متوالی بوده و یا حداکثر تا تاریخ 98.04.31 با مبلغ حداقل پانصد هزار ریال افتتاح و مانده مذکور را برای مدت 90 روز متوالی حفظ و در تاریخ 98.06.25 نیز مفتوح و دارای حداقل پانصد هزار ریال مانده بوده اند، در قرعه کشی شرکت داده شده اند.
وی با اشاره به این موضوع که برای دارندگان این نوع حساب ها، به ازای هر یکصد هزار ریال در هر روز ، یک امتیاز در نظر گرفته می شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه در روز قرعه کشی تعدادی از حساب ها شرط حفظ حداقل موجودی برای 90 روز متوالی را نداشته اند، جوایز این بخش از برندگان به صورت غیرقطعی بوده و پس از گذشت 90 روز قطعی به برندگان تعلق خواهد گرفت.
رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن همچنین اذعان داشت: با عنایت به اینکه حساب های برنده جایزه تعیین وضعیت نشده و موارد حذفی جایگزین آن خواهد شد، لذا تعدادی از جوایز غیرقطعی می باشد و در صورت حفظ حداقل 500،000ریال طی 90 روز متوالی (تا پایان روز 98.07.27) جوایز آنها قطعی خواهد شد.
احمدی در پایان اظهار داشت: اسامی برندگان جوایز پس از تایید هیات نظارت در پایگاه اینترنتی بانک به آدرس www.bank-maskan.ir درج خواهد شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000