در اختتامیه اولین المپیاد ورزشی کارکنان شبکه بانکی استان :

تقدیر استانداری کردستان از بانک مسکن

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان در اختتامیه اولین المپیاد فرهنگی ، ورزشی کارکنان شبکه بانکی استان از مدیریت شعب بانک مسکن استان کردستان تقدیر کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، حسین فیروزی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان بر انسجام بانکها و مشارکت در توسعه اقتصادی استان تأکید کرد و گفت: بدون تردید توسعه اقتصادی استان بدون مشارکت و حضور بانکها میسر نیست و در این راستا همکاری بانکها در قالب کمیسیون هماهنگی بانکهای استان و مشارکت فعال و ایجاد انسجام و وحدت رویه در ارایه خدمات مالی به مردم استان بسیار حائز اهمیت است.

فیروزی به نقش بانک مسکن به عنوان بانک پیشقدم در بسیاری از حوزه ها اشاره کرد و ابراز داشت: بانک مسکن یکی از بانکهای بسیار فعال در حوزه های مختلف از جمله حوزه مسئولیت اجتماعی است بطوریکه علاوه بر مسئولیت اصلی خودش که توسعه بخش مسکن و تأمین مالی این بخش می باشد در سایر حوزه از جمله این المپیاد پیشنهاد دهنده و پیشقدم بوده است.

وی کارکنان شبکه بانکی را کارکنانی خدوم و در خدمت مردم استان دانست و تصریح کرد: برگزاری چنین المپیادی در ایجاد انگیزه و تحرک و شادابی آنان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

لازم بذکر است اولین المپیاد ورزشی کارکنان شبکه بانک با حضور 260 نفر از کارکنان بانکهای دولتی و خصوصی در پنج رشته به مدت 15 روز با مشارکت مدیریت شعب بانک مسکن استان کردستان در سنندج برگزار شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000