بازدید از مدرسه شهدای بانک مسکن گلبهار

همزمان با آغاز سال تحصیلی مسوولین مدیریت خراسان رضوی و اداره آموزش و پرورش شهر جدید گلبهار از مدرسه شهدای بانک مسکن گلبهار بازدید کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این بازدید حمیدرضا همت آبادی معاون مالی و فناوری اطلاعات مدیریت، ساخت مدرسه گلبهار را حاصل یک کار مشترک توسط بانک، اداره کل نوسازی مدارس استان و شرکت عمران شهر جدید گلبهار دانست.

وی گفت بانک مسکن به عنوان مردمی ترین بانک کشور علاوه بر رسالت اصلی خود که خانه دار کردن مردم است در امور فرهنگی و مسوولیت های اجتماعی نیز فعالیت دارد.

همت آبادی ادامه داد: اعتبار تخصیص یافته به بخش مدرسه سازی از محل حساب های قرض الحسنه تودیع شده نزد بانک است و این بانک خود را موظف می داند تا به طور سالانه یک بخش از این سپرده ها را دربخش اهدای جوایز و بخش عمده آن را صرف امور فرهنگی همچون ساخت مدرسه کند.

در ادامه این مراسم حمیدرضا خمر رییس اداره آموزش و پرورش گلبهار از مشارکت بانک مسکن در احداث این مدرسه تقدیر و تشکر کرد.

در بخش دیگری از این مراسم مریم جوانمردی مدیر مدرسه شهدای بانک مسکن گلبهار به ارایه گزارشی از فعالیت ها و موفقیت های دانش آموزان این مدرسه پرداخت. وی اظهار داشت : موفقیت های چشمگیر دانش آموزان باعث شده است تا بسیاری از والدین تقاضای تحصیل فرزندانشان را در این مدرسه داشته باشند.

جوانمردی ادامه داد : کارنامه این مدرسه تنها به بخش آموزشی و درصد قبولی 98% در سه پایه تحصیلی دبیرستان دوره اول محدود نمی شود و دانش آموزان در رشته های مختلف قرآنی، فرهنگی و هنری و در المپیادهای مختلف موفق به کسب رتبه های برتر کشوری و استانی شده اند.

مدیر مدرسه شهدای بانک مسکن گلبهار اظهار داشت : دانش آموزان و معلمان این مدرسه با سرلوحه قراردادن شعار سال تحصیلی جدید با عنوان ((امیدآفرینی، مشارکت پذیری ومهارت آموزی)) تلاش می کنند تا علاوه بر تقویت بنیه علمی، در سایر مهارت های زندگی نیز موفق شوند.

در پایان این مراسم دانش آموزان با اجرای سرود شهدای بانک مسکن با نام "ترنم امید"که به صورت خودجوش توسط تعدادی از والدین تنظیم شده بود مراتب تقدیر خود را از بانک مسکن اعلام نمودند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000